آخرین اخبار

20. آبان 1394 - 15:34   |   کد مطلب: 3856
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
آغاز دهمین جشنواره قرآنی"مدهامتان"استان در دهدشت
دهمین دوره جشنواره قرآنی استان کهگیلویه و بویر احمد با شرکت 130 منتخب از استان در دهدشت آغاز شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

حجت الاسلام رضا قاسمی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه گفت:  دهمین جشنواره قرآنی مدها متان استان کهگیلویه و بویراحمد باهدف شناسایی استعدادها در قشر جوان و نوجوان، ترویج انس با قرآن و ارتباط هرچه بیشتر با این کتاب آسمانی و ترویج فعالیت‌های قرآنی در دهدشت برگزارشده است.

 

وی ادامه داد: جشنواره قرانی مدها متان در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، ترتيل، تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزارشده است که در رشته حفظ قرآن آقایان در حفظ کل، ۱۰ و ۲۰ جزء و خواهران در حفظ کل و ۲۰ جزء شرکت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام قاسمی عنوان کرد: مرحله استانی این جشنواره در زینبیه دهدشت با رقابت130 نفر از خواهران و بردران آغازشده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان گفت: در این مسابقه برادران شرکت کننده در رشته اذکار نماز در رده سنی هشت تا 15 سال با هم به رقابت می‌پردازند.

 

 وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات باعث خواهد شد تا افرادی که مقداری دچار غفلت شده و اندکی از راه قرآن دور شده‌اند، با شنیدن صدای قرآن به این راه پر از خیر و برکت بازگردند.

 

قاسمی ضمن بیان اینکه در دین اسلام هیچ چیزی به اندازه قرآن مورد تأکید قرار نگرفته است، اظهار کرد : قرآن سعادتنامه بشری است. این کتاب نورانی بهترین وسیله برای هدایت انسان می باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک