آخرین اخبار

19. آبان 1394 - 20:12   |   کد مطلب: 3855
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه خبر داد
قهرمانی فراز بام دهدشت در مسابقات هندبال بزرگسالان استان
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: تیم هندبال فراز بام دهدشت در مسابقات قهرمانی استان مقام برتر را کسب کرد.

سید مسعود تقوی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه از قهرمانی تیم هندبال دهدشت در مسابقات قهرمانی استان خبر داد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اعلام این خبر تصریح کرد»: تیم فراز بام دهدشت در رده بزرگسالان موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات استانی شد.

 

تقوی نژاد با اشاره به برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با شرکت 6 تیم از شهرستان‌های استان در دو گروه و به میزبانی شرکت نفت گچساران برگزار شده بود که تیم فراز بام دهدشت موفق شد با اقتدار عنوان قهرمانی این دور از مسابقات را به دست آورد.

 

وی با بیان اینکه  فرازبام دهدشت، هیئت هندبال لنده و هیئت هندبال یاسوج در گروه اول با هم به رقابت پرداختند از راهیابی فراز بام دهدشت به مرحله نهایی از این گروه خبر داد و افزود: هیئت هندبال و شرکت نفت گچساران و هیئت هندبال بهمیی نیز در گروه دوم از مسابقات به مصاف هم رفتند و هیئت هندبال گچساران با غلبه بر حریف جهت رویارویی با فراز بام صعود کرد.

 

به گفته تقوی نزاد در فینال مسابات که بین فراز بام دهدشت و هیئت هندبال گچساران برگزار شده بود فرازبام با نتیجه 22 بر19 پیروز و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک