آخرین اخبار

15. آبان 1394 - 11:35   |   کد مطلب: 3825
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که تجربه استکبار را داشته‌ است و تجربه‌های بسیاری در زمینه کودتا، اشغال و تحریم توسط استکبار دارد، و در چنین کشوری صحبت از کنار گذاشتن استکبار ستیزی، بسیار تعجب‌آور است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فوآد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: زمانی می‌شود استکبار ستیزی را رها کرد که استکباری وجود نداشته باشد، اگر استکبار وجود داشته باشد و ما مقابله نکنیم، توسط استکبار و رژیم‌های استکباری مورد حمله و هجمه قرار می‌گیریم.

وی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که تجربه استکبار را داشته‌ است و تجربه‌های بسیاری در زمینه کودتا، اشغال و تحریم توسط استکبار دارد، و در چنین کشوری صحبت از کنار گذاشتن استکبار ستیزی، بسیار تعجب‌آور است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کسانی که از کنار گذاشتن استکبار ستیزی در کشور ما صحبت می‌کنند یک اقلیت بسیار کوچکی هستند عنوان کرد: دردوران پسابرجام، استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا تعطیل نخواهد شد.

ایزدی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به مسئله نفوذ دشمن خاطر نشان کرد: کلمه "نفوذ"در روزهای اخیر نزدیک به 70 بار توسط رهبر معظم انقلاب استفاده شده است و همین تعداد که رهبری صحبت از نفوذ کرده‌‌اند، مقامات آمریکایی هم از کلمه "تغییر" استفاده کرده‌اند.

وی گفت: هدف آمریکا از نفوذ در کشور ما همان براندازی است، که در ابتدا برای رسیدن به این هدف به دنبال آن هستند که دولت را نسبت به شرط‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای اجرای برجام گذاشته‌اند بی‌تفاوت کنند تا دولت به آن‌ها عمل نکند.

کارشناس مسائل سیاسی به تاکید بر نامه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این نامه نشان می‌دهد که برجام در شرایط فعلی، مشکلات بسیاری را برای کشور ایجاد می‌کند چرا که اگر برجام بدون مشکل بود، دیگر نیازی به نامه نبود.

ایزدی گفت: هدف آمریکایی‌ها در کوتاه مدت اجرای برجام آمریکایی در ایران است که با نامه رهبری خنثی خواهد شد و در میان مدت هم به دنبال گرفتن اهرم‌های قدرت ایران در منطقه هستند.

وی تصریح کرد: کشور ما علاوه بر قدرت نظامی که در منطقه دارد یک قدرت مدیریتی در داخل کشور دارد که آمریکایی‌ها سعی دارند تا از طریق نفوذ فرهنگی و سیاسی در کشور ما این قدرت اساسی ایران را تضعیف کنند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: براندازی نظام جمهوری اسلامی، مهم‌ترین هدف و در واقع هدف بلند مدتی است که آمریکا می‌خواهد پس از تضعیف کشور ما به آن دست یابد.

دانا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک