آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 16:35   |   کد مطلب: 3593
با حضور استاندار کهگیلویه و بویر احمد:
کلینیک تخصصی دهدشت کلنگ زنی خواهد شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: روز شنبه هفته آینده کلنگ احداث کلینیک تخصصی با حضور مسئولان استانی و شهریتانی در دهدشت به زمین زده خواهد شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید غفار شفایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عصر امروز در جمع خبرنگاران از احداث کلینیک تخصصی در دهدشت خبر داد و اظهار داشت: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی کلنگ احداث این واحد درمانی روز شنبه به زمین زده می‌شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه اعتبار احداث کلینیک تخصصی دهدشت 3 میلیارد و 600 میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی است افزود: کلینیک تخصصی دهدشت در زمینی به متراژ یک‌هزار و 800 مترمربع و در سه طبقه در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) احداث خواهد شد.

 

شفایی امکانات و فضای فیزیکی کلینیک‌های تخصصی شماره 1 و 2 امام سجاد (ع) را جوابگوی نیاز شهرستان تعداد مراجعه‌کنندگان ندانست و افزود:: در جهت رفاه نسبی مراجعه‌کنندگان احداث این کلینیک برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

 

افزود: این کلینیک‌ها به صورت موقت جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران راه‌اندازی شده و از همان موقع احداث کلینیک تخصصی در دستور کار مجموعه بهداشت و درمان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد:این کلینیک تخصصی در مدت زمان 18 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی با اشاره به نکات مثبت طرح تحول سلامت در گسترش خدمات درمانی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: قبل از اجرای طرح میزان مراجعین به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی یک‌هزار و 500 بیمار در ماه بود که از زمان اجرای طرح میانگین مراجعه بیماران به این مراکز ماهانه به 20 هزار بیمار رسیده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک