آخرین اخبار

21. شهريور 1394 - 16:44   |   کد مطلب: 3342
مردم شهرستان لنده با تجمع اعتراض آمیز خود در مقابل فرمانداری و دفتر امام جمعه ضمن نارضایتی از توزیع اعتبارات ماده 180 و برخی مشکلات در این شهرستان خواستار رسیدگی مسئولان استانی و کشوری به مشکلات این شهرستان شدند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، در پی صحبت های روز گذشته امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه (اینجا کلیک کنید ) مبنی ظلم و رعایت نشدن عدالت اجتماعی در توزیع اعتبارات ماده 180 از سوی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از شهروندان لنده ای با حضور در مقابل فرمانداری و دفتر امام جمعه اعتراض خود را اعلام کردند.

 

شرکت کنندگان در این تجمع اعلام کردند به برخی از شهرستان های استان از اعتبارات ماده 180 حدود هفت، 10 و 20 میلیارد تومان اختصاص یافته درصورتی که شهرستان لنده تنها چهار میلیارد تومان از این اعتبارات دریافت کرده و با توجه به جمعیت این شهرستان و مشکلات فراوان ظلم بزرگی در حق مردم است.

 

 نبود پزشک متخصص و خدمات رسانی ضعیف در حوزه بهداشت و درمان و اعمال نشدن مبالغ تعرفه برق براساس گرمسیری بودن منطقه از دیگر مشکلات شهروندان لنده ای بود که اعتراض خود را در این زمینه اعلام کردند.

 

امام جمعه شهرستان لنده با حضور در جمع شهروندان معترض ضمن قانونی دانستن اعتراض آنان تجمع کنندگان را به آرامش دعوت کرد و برای پیگیری مشکلات آنان قول مساعد داد.

 

همچنین این افراد از امام جمعه شهرستان لنده خواستار پیگیری مشکلات این شهرستان از طریق آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان شدند.

 

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود" خواهان مطالبات  به حق و قانونی خود در بحث بودجه های عمرانی، بهداشتی و اشتغالزایی از مسئولان استانی و کشوری هستیم " در دست داشتند .

 

فرماندار لنده نیز باحضور در جمع معترضان قول مساعد داد ظرف یک هفته موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم این شهرستان اعلام کند.

 

شهرستان لنده با 24 هزار نفر جمعیت در 32 کیلومتری شهرستان کهگیلویه و 208 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

 

منبع: خبر لنده

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک