آخرین اخبار

12. شهريور 1394 - 7:51   |   کد مطلب: 3208
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در این شش ماهه حتی یک ریال از اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های عمرانی به استانها را نداده است و در بیشتر استان ها بر اساس بودجه الحاقی ماده 180 این پروژه ها در حال فعالیت است که تعلق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی محمد بزگواری در واکنش به سخنان علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازهم که شب قبل از واریز یارانه ها را مصیبت عظمی دولت خوانده بود، گفت: مبحث یارانه ها میراث دولت نهم و دهم نیست بلکه یک طرح اجرا شده از تمامی دولت ها اعم از دولت سازندگی تا دولت فعلی است.

 

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:همه دولت ها بر این عقیده بودند که مبحث یارانه به عنوان یک اصل مهم دموکراسی باید برای بهتر اداره شدن دولت و هدفمندی مردم در اجرای درست از حامل های انرژی اجرا شود.

 

بزرگواری تعلق گرفتن یارانه ها به مردم را یک حق ملی دانست و افزود: یارانه ها یک حق ملی است و بازگو کردن  اینگونه اظهار نظر ها آن هم از طرف یکی از وزرای دولت نادرست است.

 

دولت یازدهم بیشترین درآمد از مبحث یارانه را داشته است

 

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در بحث یارانه توانسته است نسبت به دولت های گذشته درآمدزایی خوبی داشته باشد و با افزایش حامل های انرژی و دریافت مالیات بیشترین درآمد را از این طرح داشته باشد،بیان کرد: باید به مسئولان دولت یازدهم گوشزد کرد که با این همه افزایش حامل ها و مالیات ها، چکار کرده اند.

 

توجه نکردن به پروژه های عمرانی مصیبت عظمی است نه شب یارانه ها

 

 نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعلق نگرفتن بودجه های عمرانی به پروژه های در حال اجرا گفت: دولت در این شش ماهه حتی یک ریال از اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های عمرانی به استانها را نداده است و امروز در بیشتر  استان ها بر اساس بودجه الحاقی ماده 180 این پروژه ها در حال فعالیت است که تعلق نگرفتن این بودجه به این پروژه ها مصیبت عظمی است نه پرداخت یارانه ها.

 

بزرگواری تصریح کرد:وقتی دولت در برخی از امور کم می آورد دست به حاشیه پردازی می زند که مصیبت عظمی دانستن یارانه ها هم نوعی از این حاشیه پردازی هاست.

 

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک