آخرین اخبار

21. آبان 1394 - 11:58   |   کد مطلب: 3865
مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح فاز نخست زندان مرکزی دهدشت خبر داد و گفت: با بهره برداری از این فاز امکان انتقال زندانیانی که در خارج زا شهرستان بودند فراهم شده است.

علی عباس فلاحتی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، با اشاره به راه اندازی زندان مرکزی دهدشت از انتقال زندانیان به این زندان خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از زندانیان شهرستان کهگیلویه در شهرستان های گچساران و بویراحمد زندانی بودند که برای ملاقات و یا پیگیری امور مرتبط با آنها، خانواده های شان با مشکلاتی فراوانی روبرو بودند.

 

مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد با باین این که 10 میلیارد ریال برای بهره برداری فاز اول زندان مرکزی دهدشت هزینه شده است افزود: با بهره برداری از فاز اول زندان مرکزی دهدشت امکان انتقال زندانیان شهرستان کهگیلویه از زندان های استان و حتی زندان های بیرون از استان فراهم شده است.

 

وی ظرفیت این زندان را 350 زندانی دانست و با بیان این که هیچ مشکلی برای پذیرش زندانیان این شهرستان وجود ندارد از خانواده های زندانیان خارج از شهرستان و استان خواست پیگیر انتقال زندانی خود به زندان مرکزی دهدشت باشند.
 
فلاحتی با اشاره به نا مناسب بودن محل قبلی زندان دهدشت خاطرنشان کرد:را بهره برداری از فاز اول  انتقال زندانیان به زندان مرکزی دهدشت با همکاری نیروی انتظامی و در کمال امنیت صورت گرفت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک