آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 13:20   |   کد مطلب: 3071
شهردار قلعه‌رئیسی گفت: نام پارک ساحلی به بوستان شهدای گمنام قلعه‌رئیسی تغییر پیدا کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صابر پیکر در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم زیارت عاشورا به مناسبت تدفین شهدای گمنام قلعه‌رئیسی با بیان اینکه تفحص، تشییع و خاکسپاری شهدا از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید بسترهای مهمی را فراهم کنیم که مزار شهدا بهترین مکان برای انجام امور فرهنگی و انتقال فرهنگ ایثار و شهدا به جوانان است.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام دفاع مقدس باید در بهترین نقطه به خاک سپرده شوند تا مزار آنها زیارتگاهی برای مردم باشد افزود: تشییع و استقبال کم‌نظیر مردم قلعه‌رئیسی از شهدای گمنام در سطح استان بی‌سابقه بود و باید به این حضور مردم در تمام صحنه‌ها افتخار کرد.

پیکر با بیان اینکه شهدا مایه امنیت امروز مردم شدند، تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که در راه ولایتمداری ثابت‌قدم بمانیم، چراکه شهدا مایه بصیرت بوده و برای جوانان ما بهترین الگو هستند.

شهردار قلعه‌رئیسی با تاکید بر اینکه شهدا دارای جایگاه معنوی و ارزشمند بسیار بزرگی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی بسیار موثر است و همین حضور مردم سبب روحیه کار و تلاش به مسئولان می‌دهد.

وی از تغییر مکان تدفین شهدای گمنام قلعه‌رئیسی خبر داد و گفت: پارک ساحلی قلعه‌رئیسی در اوایل سال 94 با حضور مسئولان استانی با امکانات بسیار زیبا افتتاح شد که در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان به دلیل آب هوا و منظره زیبا با ازدحام بسیار زیاد جمعیت روبرو بود که با اعلام گروه تفحص کشور برای انتخاب این پارک برای تدفین شهدای گمنام تصمیم گرفتیم نام پارک ساحلی را به بوستان شهدای گمنام تغییر دهیم.

انتهاي پيام: و/آ

منبع: فارس

پیکر با تقدیر از مردم قلعه‌رئیسی از تشییع باشکوه و به یاد ماندنی اضافه کرد: امیدوارم مردم از این مکان مقدس از مکانی برای زیارت و مقدس بدرستی از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/82021/ک

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک