آخرین اخبار

11. خرداد 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 1688
لزوم جلوگیری از خروج گندم با کیفیت از کهگیلویه وبویراحمد
لزوم جلوگیری از خروج گندم با کیفیت از کهگیلویه وبویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر جلوگیری از خروج گندم با کیفیت از استان توسط دلالان تاکید کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سید موسی خادمی در شورای آرد ونان این استان افزود: ساماندهی وضعیت خرید گندم تضمینی موجب کوتاهی دست دلالان خواهد شد.

وی بیان کرد: لازم است مطالبات کشاورزان استان نیز هرچه سریعتر پرداخت شود.

خادمی اظهار داشت: دستگاه های متولی هم باید با نظارت قوی و مستمر زمینه توزیع آرد به صورت صحیح و عادلانه را بین مردم بویژه روستاها و عشایر فراهم کنند.

وی همچنین بر جلوگیری از انحراف در مسیر چرخه تولید و توزیع آرد در نقاط مختلف استان تاکید کرد و گفت: لازم است مصوبه دولت در خصوص نانوایی های آزادپز اجرایی شود.

استاندار گفت: سهمیه آرد مصرفی برای نانوایی های شهری و روستایی استان تا پیش از آزاد نشدن قیمت آراد، سه هزار و ۸۰۰ تن بوده که اکنون به حدود سه هزار تن رسیده است.

خادمی همچنین بر شناسایی مشکلات و معضلات نانوایی ها در بخش های مختلف، موضوع توزیع آرد دولتی و آزاد و ساماندهی وضعیت کلی خبازان در سه حوزه شهری، روستایی وعشایری تاکید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: تاکنون حدود ۲۳ هزار تن گندم تضمینی در استان خریداری شده است.

جعفر گوهرگانی افزود: ارزش ریالی این میزان گندم خریداری شده افزون بر ۲۴۹ میلیارد ریال است که تاکنون ۹۷میلیارد ریال از این میزان پرداخت شده است.

 

منبع : مهر

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک