آخرین اخبار

27. مرداد 1394 - 10:17   |   کد مطلب: 3015
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمایت از کشورهای ستمدیده، وحدت شیعه و سنی، اسرائیل ستیزی و ایستادگی در برابر نفوذ غرب از اصول مسلم حاکم بر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، منصور حقیت پور، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اظهار داشت: پارادیم و اصول حاکم بر جمهوری اسلامی ایران اجازه نفوذ سیاسی فرهنگی در داخل کشورمان را به آمریکا نمی دهد.

 

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی افزود: حمایت از کشورهای مظلوم و ستمدیده منطقه و وحدت شیعه و سنی اصولی است که با گذشت زمان در نظام جمهوری اسلامی خدشه پذیر نمی شود.

 

وی در ادامه با اشاره به بخت آزمایی مجدد آمریکا در منطقه به بهانه مذاکرات هسته ای تصریح کرد: ما برای همیشه از هر جریان سیاسی و هر کشوری که اسرائیل را دشمن منطقه می داند حمایت خواهیم کرد.

 

حقیقت پور با بیان اینکه اجازه نفوذ در داخل کشور را به آمریکا نمی دهیم، خاطرنشان کرد: فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) و اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی یک بار دیگر مروری بر اصول و پارادایم حاکم بر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بود.

 

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه بیان داشت: مذاکرات هسته ای نمی تواند مقدمه ای بر نفوذ آمریکا در ایران و منطقه باشد و غرب و آمریکا برای نفوذ در کشورمان راه به جایی نخواهد برد.

 

وی در پایان یادآور شد: این مذاکرات استمرار حرکت انقلابی را متوقف نمی کند و ممکن نیست نگرانی از این بابت در بین کشورهای منطقه و و مقاومت به وجود بیاید که ایران بخواهد از قواعد حاکم بر انقلاب عدول کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک