آخرین اخبار

19. مرداد 1394 - 11:43   |   کد مطلب: 2921
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خبر داد:
مراسم شبی با شهدا در دهدشت برگزار می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت:پیکر پنج شهید دوران دفاع مقدس عصر امروز وارد شهر دهدشت می شود و به همین مناسبت ساعت9 امشب مراسم شبی با شهدا در میدان مرکزی دهدشت برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سرگرد سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام و تازه تفحص شده عملیات‌های پد خندق و والفجر هشت عصر روز دوشنبه با استقبال خودرویی از سه راهی چرام راس ساعت 18:30 به سمت دهدشت آغاز خواهد شد.

وی گفت: پس از ورود شهدا به شهر دهدشت ساعت 9 شب دوشنبه مراسم شبی با شهدا با حضور پر شور مردم در میدان مرکزی دهدشت برگزار خواهد شد.

برومندزاده بابیان اینکه یک ایستگاه صلواتی سیار در روز استقبال در شهرستان برپا می‌شود،گفت: روز تشییع چند ایستگاه صلواتی سیار با همکاری ادارات در سطح شهرستان برپا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه زمان تشییع شهدا را روز سه شنبه عنوان کرد و از برپایی سه ایستگاه صلواتی ثابت در این روز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این پنج شهید در شهرهای مختلف شهرستان کهگیلویه تشییع می شوند، یادآور شد: یکی از این شهدا شهید احمد آذریان از شهدای غواص شناسایی شده این شهرستان است که روز سه شنبه صبح از جلوی سپاه به سمت گلزار شهدای شهر دهدشت تشییع می شود.

برومندزاده اضافه کرد: علاوه بر شهید غواص که در شهر دهدشت تشییع می شود، پیکر چهار شهید گمنام نیز در بخش های چاروسا و سوق در میان دستهای پرشور مردم این بخش ها تشییع خواهد شد.

وی تصریح کرد: محل خاکسپاری این شهدای والامقام توسط اداره کل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مکان یابی شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک