آخرین اخبار

7. بهمن 1393 - 14:54   |   کد مطلب: 210
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه،از حضور یک هزار نفری بسیجیان دهدشتی در رزمایش تاکتیکی بیت‌المقدس در پنجم اسفندماه سال جاری در گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،سعید برومندزاده صبح روز سه شنبه در جلسه شورای اداری  ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران  به دست معمار کبیر انقلاب وبا درایت و روشنگری امام  خمینی(ره) حاصل شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با اشاره به اینکه دشمن با برگزاری جلسات متعدد در اتاق فکرهای خود و تهاجمات فرهنگی و علی رغم هزینه های هنگفت در نابودی جوانان این مرز و بوم، گفت: جوانان ما با تفکر بسیجی و ایثارگرانه تمام نقشه ها وتوطئه های دشمن را برهم می زنند.

 

وی، بیداری امروز جامعه اسلامی را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اتحاد و یکپارگی مردم و پیوند نیروهای مسلح با وجود نیروهای بسیجی مقتدر این انقلاب را به اهداف مورد نظر رساند.

 

برومندزاده، با اشاره  به برگزاری رزمایش‌های سالانه بسیج در جهت تقویت نیرو‌های بسیجی و امنیت عمومی، از برگزاری رزمایش تاکتیکی بیت‌المقدس در 5 اسفند‌ماه سال جاری در گچساران خبر داد و با توجه به اینکه قریب به یک‌هزار نفر نیروی بسیجی از دهدشت جهت این رزمایش حضور خواهند داشت، خواستار پشتیبانی عمومی رزمایش از فرماندار کهگیلویه جهت تقسیم کار مناسب از مسئولان، نسبت به حفظ آرمان‌های امام و شهداء در این خصوص شد.

 

 

 

انتهای پیام: م/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک