آخرین اخبار

5. بهمن 1393 - 14:11   |   کد مطلب: 161
رئیس اداره امور عشایر کهگیلویه گفت: جشن بزرگ انقلاب با حضور عشایر پانزدهم بهمن در دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید عمران تقوی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اظهار کرد: عشایر با وجود محدودیت‌های فراوان و محرومیت نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و از آرمان‌های بی‌بدیل نظام اسلامی دفاع کردند.

 

رئیس اداره امور عشایر کهگیلویه تصریح کرد: عشایر غیور چه در دوران قبل از انقلاب و مبارزه با رژیم طاغوت و چه پس از پیروزی انقلاب همواره حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب و مدافع کیان انقلاب بوده و خواهند بود.

 

تقوی فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: قشر عشایر نیز همگام با دیگر اقشار جامعه در جشن‌های باشکوه دهه فجر شرکت خواهند داشت.

 

این مسئول با بیان اینکه جشن انقلاب با حضور عشایر شهرستان برگزار خواهد شد زمان برگزاری این جشن را پانزدهم بهمن ماه جاری و در فیلگاه عنوان و خاطرنشان کرد: در این جشن آیین‌های بومی و محلی و رسومات عشایر به نمایش گذاشته می‌شود.

 

تقوی برپایی سیاه‌چادر عشایر همراه با اجرای برنامه‌های متنوع بومی و محلی را از ویژه برنامه‌های این جشن برشمرد و گفت: جشن بزرگ عشایری عرصه رقابت را بین عشایر شهرستان فراهم می‌کند.

 

وی خواستار همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری هر چه بهتر جشن دهه فجر شد و افزود: هیچ اعتباری در امور عشایر جهت این مراسم در نظر گرفته نشده است.

 

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک