آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1394 - 19:40   |   کد مطلب: 1523
رئيس جهاد كشاورزي ديشموك گفت: پروژه آب‌رساني كانال رودسمه ديشموك با نظارت جهاد كشاورزي شهرستان كهگيلويه پس از هفت سال مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

عادل محتشمي رئيس جهاد كشاورزي ديشموك عصر امروز  در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه اظهار كرد: پروژه آب‌رساني كانال رودسمه ديشموك با نظارت جهاد كشاورزي شهرستان كهگيلويه پس از هفت سال مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

 

وي افزود: اين پروژه داراي كانالي به طول هزار و 800 متر با سطح زير كشت بيش از 50 هكتار زمين كشاورزي روستاي رودسمه را تحت پوشش قرار داده است.

 

وي تصريح كرد: اعتبار پيش‌بيني شده براي اين پروژه بيش از 600 ميليون ريال بوده است كه با فعاليت و تلاش پيمانكار بصورت شبانه‌روزي در حال انجام است كه عليرغم مشكلات زياد در سرآب اين كانال و استفاده از دستگاه كمپرسور تخريب و مواد منفجره به مرحله اجرا درآمده است.

 

رئيس جهاد كشاورزي ديشموك  هدف از به زير پوشش بردن بيش از 50 هكتار از زمين‌هاي برنج‌كاري، سبزي و سيفي و باغات اين منطقه، ايجاد اشتغال و جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهر مي‌باشد.

 

وي بيان كرد: روستاي رودسمه با داشتن زمين‌هاي حاصل‌خيز، استعداد‌ كاشت بسياري از محصولات كشاورزي در منطقه را دارا مي‌باشد.

 

محتشمي از آمادگي جهاد كشاورزي ديشموك براي آموزش و همكاري با روستائيان اين منطقه در زمينه كشاورزي خبر داد.

انتهاي پيام/و/آ

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک