آخرین اخبار

15. فروردين 1394 - 20:28   |   کد مطلب: 1047
مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي كهگيلويه و بويراحمد گفت: در صورت عدم همكاري مسئولان شهرستان در حل مشكل كتابخانه عمومي روستاي درغك ديشموك، از راه استانداري و يا قانون اقدام مي‌كنيم.
اولتيماتوم مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان به مسئولان شهرستان كهگيلويه نسبت به تعطيلي كتابخانه عمومي روستاي درغك ديشموك

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، زينب قرباني مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي كهگيلويه و بويراحمد عصر امروز در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كرد: در صورت عدم همكاري مسئولان شهرستان در حل مشكل كتابخانه عمومي امام محمدباقر(ع) روستاي درغك ديشموك، از راه استانداري و يا قانون اقدام مي‌كنيم.

 

وي، با بيان اينكه همچنان پيگير مساله تعطيلي كتابخانه عمومي روستاي درغك ديشموك هستيم ، اظهار كرد: جهت حل اين معظل با فرمانداري شهرستان تعامل و در حال رايزني هستيم، در صورت به نتيجه نرسيدن از طريق استانداري و يا قانون اقدام خواهيم كرد.

 

وي افزود: تعطيلي كتابخانه روستاي درغك ديشموك براي خود ما هم نگران كننده است و ما همچنان به جد پيگير وضعيت آن هستيم  و انشاءالله كه بزودي اين كتابخانه فعال خواهد شد.

 

وي تصريح كرد: از وضعيت موجود و تعطيل شدن كتابخانه عمومي روستاي درغك ديشموك نگران و از مسئولان شهرستان مي‌خواهيم كه هر چه زودتر مشكل موجود را برطرف كنند تا انشالله اين كتابخانه  براي استفاده روستا به فعاليت خود ادامه دهد.

 

مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: با توجه به نامگذاري شعار سال با نام دولت، ملت، همدلي و همزباني و فرمايشات گرانقدر و اكيد رهبري در تحقق شعار سال، ما مسئولان وظيفه‌مان سنگين‌تر شده است.

 

قرباني خاطرنشان كرد: بايد حداكثر تلاش خويش را به كاربنديم و از هيچ كوششي فرو‌گذاري نكنيم تا انشاءالله بتوانيم خدمتي صادقانه و كامل و جامع در راستاي پيشبرد اهداف اين نظام مقدس داشته باشيم.

 

 به علت گودبرداری غیر اصولی زمین مجاور کتابخانه عمومی امام محمد باقر(ع) دیشموک از سوی دهیاری این روستا كه باعث شده قسمتی از پی ساختمان این کتابخانه خالی و در معرض خطر قرار گیرد، بيش از 2 ماه است كه اين كتابخانه كه در حالت غير فعال به‌سر مي‌برد.

 

  فعلا اين مركز تعطيل و مردم جهت استفاده از اين نهاد محروم هستند و تا زمانی که مسئولان این مشکل را برطرف نکنند، کتابخانه به صورت غیرفعال باقی خواهد ماند.

 

حالا بايد ديد مسئولان شهرستان كهگيلويه و بخش ديشموك تا چه زمان بي‌خيال از كنار اين موضوع مي‌گذرند.

ضمنا 30بهمن 93 هم از طريق پايگاه‌هاي خبري استان اين موضوع را به اطلاع  مسئولان رسانديم ولي كسي توجه نكرد.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

در زير تصاويري از وضعيت گودبرداري غير اصولي زمين مجاور كتابخانه روستاي درغك ديشموك را مي‌بينيد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک