آخرین اخبار

25. آذر 1400 - 7:58   |   کد مطلب: 10235
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت : همچنان تنها راه مقابله با کرونا، واکسیناسیون و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا و واکسناسیون در شهرستان گفت: تاکنون ۱۶۷ هزار دز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

منصور تقوی مفرد افزود: جمعیت هدف بالای ۱۲ سال بیش از ۸۵ درصد دز اول و ۷۳ درصد نیز دز دوم واکسناسیون کرونا را دریافت کردند.

وی در خصوص رنگ بندی شهرستان تصریح کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده کهگیلویه همچنان در وضعیت زرد بوده و در زمینه شیوع کرونا و بستری ها در وضعیت پایداری است.

تقوی مفرد بیان داشت: اگر چه ابتلا و بستری رو کاهش است؛ اما رنگ زرد و ضعیت خطر را نشان داده و با این وجود ما در معرض تهدید موج بعدی هستیم.

وی ادامه داد: وضعیت‌ اعلام شده به معنای نبود بیماران کرونا مثبت یا مرگ ومیرها در این زمینه نیست و نمی‌ توانیم بگوییم اکنون که وضعیت زرد است پس کرونا فروکش کرده، هر چقدر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و ضعیت آن را در کاهش ابتلا و مراجعات خواهیم دید.

این مسئول گفت: با توجه به رنگ بندی مردم فکر نکنند که بیماری کرونا تمام شده و تقاضا داریم شهروندانی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن نکردند مراجعه و مراحل تزریق را تکمیل کنند.

تقوی افزود: همچنان تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است چرا که بسیاری از شهروندان بی‌توجهی عجیبی نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند که این امر می‌تواند مخرب باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک