آخرین اخبار

29. مهر 1395 - 23:35   |   کد مطلب: 6475
معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش بیان کرد: همه ما باید بدانیم روزانه فرزندانمان با چه کسانی ارتباط داشته و چه کارهایی انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  ایرج پذیرش در جمع والدین دانش آموزان مدرسه دخترانه حجاب در حاشیه برگزاری جلسه انجمن اولیاء و مربیان با بیان اینکه، امروزه فضای مجازی یک دردسر بزرگ برای دانش آموزان است، گفت: والدین در استفاده‌ای فرزندان خود از فضای مجازی نظارت کامل داشته باشند.

 

 معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش بیان کرد: همه ما باید بدانیم روزانه فرزندانمان با چه کسانی ارتباط داشته و چه کارهایی انجام می‌دهند.

 

پذیرش با اشاره به اینکه، ما باید دقت کامل را داشته باشیم که فرزند ما از دوست خود تاثیر منفی گرفته و یا مثبت، اضافه کرد: خواهش دارم فرزند خود را به حال خود رها نکنیم و در همه امور او را تحت کنترل داشته باشیم.

 

عضو شورای شهر دیشموک گفت: دو امر تعلیم و تربیت و هنر مملکت داری در دنیا با اهمیت است.

 

پذیرش دلیل این را سروکار داشتن با بشر عنوان کرد و افزود: همه ما دست به دست هم دهیم تا تعلیم و تربیت به نحو احسنت صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه، هدف از تشکیل جلسات انجمن اولیاء و مربیان صرفاَ مساعدت مالی نیست، خاطرنشان کرد:  والدین در امورات مدرسه، فرهنگیان را کمک و ارشاد  کنند.

 

 پذیرش متذکر شد: والدین دست دست اندرکاران تعلیم و تربیت را در این منطقه بگیرند.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک