آخرین اخبار

6. آبان 1402 - 11:51   |   کد مطلب: 11349
رژیم صهیونیستی مرحله جدیدی از جنایات خود علیه غزه را آغاز کرده است که طی آن تعدادی از مردم بی دفاع غزه به شهادت رسیده اند.

رژیم صهینیستی حملات خود به غزه را تشدید کرده است و هم اکنون غزه از زمین، دریان و هوا تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار دارد. نیروهای مقاومت در پاسخ به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، مناطق اشغالی را با موشک مورد حمله قرار دادند.

رژیم صهیونیستی تاکنون در چند نوبت قصد نفود به غزه را داشت که در تمامی آنها ناکام بوده است. در صورت ادامه این وضعیت، باید شاهد یک فاجعه غیر قابل توصیف در نواره غزه بود. رژیم اشغالگر و جنایتکار اینترنت و شبکه تلفن همراه نوار غزه را به طور کامل قطع کرده و آمبولانس‌ها در امدادرسانی به مجروحان و انتقال اجساد شهدا با مشکل مواجه هستند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که قطع اینترنت و شبکه تلفن همراه در نوار غزه و بمباران سنگین هوایی، زمینی و دریایی مناطق مسکونی در این باریکه نشان می‌دهد که دشمن اشغالگر به دنبال ارتکاب جنایتی بزرگ و نسل‌کشی فلسطینیان به دور از چشمان جهانیان و رسانه‌ها است. این جنبش اعلام کرد که مسئولیت کامل این جنایات و کشتارها را متوجه دولت اشغالگر، واشنگتن و کشورهای غربی می‌دانیم که حامی و پشتیبان جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه هستند. حماس جامعه بین‌الملل و تمامی آزادگان جهان را به تحرک فوری برای توقف نسل‌کشی مردم غزه فراخواند.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به حوادث غزه گفت: رنج و عذاب در غزه هر دقیقه بیشتر می‌شود و ساکنان این منطقه با سیل بی‌سابقه‌ای از رنج و محنت‌های انسانی مواجه هستند.همه باید به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل کنند، این لحظه حقیقت است و تاریخ در مورد ما حکم خواهد داد.

تحولات روز بیست ‌و یکم عملیات طوفان الاقصی

تصویب قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل/ درگیری نیروهای قسام به نظامیان رژیم صهیونیستی

۲۳:۳۶ - گردان‌های قسام: در حال حاضر با تلاش نیروهای نظامی اسرائیلی برای ورود به منطقه بیت حانون و شرق اردوگاه البریج مقابله می‌کنیم و درگیری‌های شدیدی در این مناطق در جریان است.

۲۳:۲۳ - لحظاتی پیش قطعنامه پیشنهادی کشورهای عربی در مجمع عمومی سازمان ملل با موضوع درخواست آتش بس فوری و توقف جنگ علیه غزه به تصویب رسید. ۱۲۰ کشور به این قطعنامه رای مثبت داده‌اند.

۲۳:۰۹ - حملات هوایی سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد. همزمان برخی منابع از درگیری‌ شدید مقاومت با اشغالگران در شمال نوار غزه خبر دادند.

۲۲:۵۴ - منابع خبری از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در اطراف بیت حانون خبر دادند.

۲۲:۴۱ - مقاومت ۴ موشک ضدزره به سمت تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه شلیک کرد.

۲۲:۱۸ - برخی منابع عبری زبان از تبادل آتش بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال نوار غزه خبر دادند.

۲۲:۰۷ - عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس: اگر نتانیاهو امشب تصمیم به حمله زمینی به غزه گرفته است، مقاومت کاملا آماده است!

۲۲:۰۶ - محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی: "اسرائیل" نمی‌خواهد جنایاتی را که در غزه انجام می‌دهد، دنیا مشاهده کند برای همین اینترنت این منطقه را به طور کامل قطع کرده است.

۲۲:۰۵ - مناطق مختلف کرانه باختری شاهد تظاهرات فلسطینیان علیه جنایات رژیم صهیونیستی است.

حملات مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی

۲۱:۴۳ - گروهان‌های قدس اعلام کرد که شهر اشغالی عسقلان را با موشک بدر ۳ هدف قرار داده است.

۲۱:۲۰ - مقاومت فلسطین در پاسخ به کشتار بی‌سابقه و وحشیانه مردم غزه، لحظاتی پیش مجددا عسقلان و شهرک‌های صهیونیستی مجاور را آماج حمله موشکی قرار داد.

۲۰:۵۶ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای زمینی این رژیم امشب حملات خود به غزه را شدت خواهند بخشید.

 

 

Play

00:55

01:07

Mute

Settings
PIP

Enter fullscreen

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک