آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1401 - 8:44   |   کد مطلب: 10609
سرپرست فرمانداری کهگیلویه از برگزاری مانور لحظه صفر جهت بررسی آمادگی دستگاههای اجرایی امدادی در زمان وقوع بحرانها و حوادث خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ عبدالعزیز موسوی در  با اشاره به اینکه این مانور بدون هماهنگی قبلی در روستای طولیان در ۱۰کیلومتری دهدشت برگزار شد گفت: هدف ما ارزیابی کارآیی و اثربخشی آمادگی دستگاه های اجرایی امدادرسان و بهبود بخشی تعاملات و هماهنگی های درون و برون سازمانی است.

 

 

 

وی تصریح کرد: در این مانور با اعلام وقوع زلزله به دستگاههای امداد رسان، ماموران اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و نیروی های نظامی و انتظامی در کمتر از زمان ممکن در محل حضور یافتند.

 

 

 

موسوی تصریح کرد: در فرآیند ارزیابیهای صورت گرفته، کوتاهی ها و آماده نبودن و یا مشکلات احتمالی برخی دستگاه‌های اجرایی امدادی به صورت دقیق بررسی و خوشبختانه در این مانور دستگاه‌ها با امادگی خوبی ظاهر شدند.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه از طرف دفتر بحران استانداری و با همکاری فرمانداری کهگیلویه صورت گرفت عنوان کرد: حفظ آمادگی دستگاههای خدمات رسان و امدادی به ویژه در حوزه خدمات اضطراری در مواجهه با حوادث احتمالی و سرعت عمل نیروهای امدادی در بحرانها به منظور نجات مصدومان اهمیت زیادی دارد و برگزاری این مانورها و تمرینها برای رفع نقاط ضعف و کاهش ناهماهنگی‌ها بسیار مفید است.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک