آخرین اخبار

17. آذر 1395 - 12:58   |   کد مطلب: 6984
از ورزشکاران فهیم دیشموک انتظار می رود در سالن نظافت را رعایت کنند و در استفاده از وسایل سالن ورزشی که جنبه عمومی داشته و متعلق همه هستند، نهایت دقت را داشته و بهره درست را ببرند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، خبرنگار کهگیلویه در دیشموک در خصوص مشکلات سالن ورزشی شهر دیشموک که ورزشکاران و شهروندان در گفتگو با خبرنگار اظهار داشتند، تذکری در کانال خبری منتشر کرده و به اداره آموزش و پرورش دیشموک 48 ساعت زمان داده شد تا نواقص را برطرف نمایند.

 

تذکر پایگاه خبری در ذیل می باشد.

تذکر صرفا جهت اطلاع:

شهروندان ورزشی دیشموک از وضعیت سالن ورزشی آموزش و پرورش دیشموک انتقاد شدید دارند.

به نواقص این سالن اشاره نخواهیم کرد و 48 ساعت وقت خواهیم داد که بررسی و رفع گردد، در غیر اینصورت گزارشی متنی_ تصویری تهیه و منتشر می کنیم.

گزارشی در این خصوص در حال تهیه است.

هرچند در تذکر ما به نواقص موجود اشاره نشد ولی در ادامه می بینید.

 

متن جوابیه مسئول سالن ورزشی اداره آموزش و پرورش دیشموک عیناً در ذیل منتشر می شود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم.

لازم است در خصوص مشکلات موجود سالن ورزشی چند نکته را برای اطلاع عموم عرض کنیم.

آب سالن ورزشی آموزش و پرورش راه‌اندازی شد و دلیل قطعی آن هم سرقت شیرهای آب و بریدن لوله‌کَشی آب سالن بوده است.

 

سقف شیروانی سالن شکسته بود که امروز تعمیر شد.

 

دیوارچینی اطراف سالن ورزشی برای جلوگیری از دستبُرد به سالن و دسترسی برخی مخلان و مخربان اموال عمومی و ممانعت از کثیف کردن آن از فردا، مقدمات ان مهیا می شود.

 

از یک نفر به عنوان تعمیرکار جهت تعمیر لامپ های سقف سالن ورزشی و تعویض ترانس های سوخته هماهنگی شد لازم به ذکر است که علت (از17چراغ،8چراغ سقف سالن خراب است) عدم تعویض لامپ های سالن تا کنون، بالابر"بالابر خراب است" بوده است و همچنین وسایل مورد نیاز قدیمی و کمیاب می باشد که اقدام به تعمیر کنیم.

 

ضمناً آقای رحم خدا لایقی به عنوان نیروی تمام وقت برای انجام کارهای نظافت و سرکشی برای سالن ورزشی آموزش و پرورش دیشموک تعیین شد که امید است من بعد امورات بحث بهداشت بهتر از قبل باشد.

 

توصیه به مردم: از همه به ویژه ورزشکاران فهیم دیشموک خواهانیم که انتظار می رود در سالن نظافت را رعایت کنند و در  استفاده از وسایل سالن ورزشی که جنبه عمومی داشته و متعلق همه هستند، نهایت دقت را داشته و بهره درست را ببرند.

 

در پایان از پیگیری خبرنگاران در خصوص مشکلات مذکور و همه معضلات جامعه نهایت تقدیر ررا داریم و امیدواریم موفق و سلامت باشید.

و من الله توفیق/ حمزه اندیشه

مسئول سالن ورزشی اداره آموزش و پرورش دیشموک

 

******

این پایگاه خبری از اداره آموزش و پرورش دیشموک به ویژه حمزه اندیشه که در جهت خدمت به مردم به ویژه ورزشکاران در راستای برطرف کردن نواقص موجود سالن ورزشی در اسرع وقت بلافاصله کمتر از 48 ساعت ذکر شده، تلاش خود را آغاز کرده است، نهایت تقدیر و سپاس را داریم.

 

لازم است عرض کنیم که از انتشار تذکرات و انتقادات در عرصه رسانه مشکلی با هیچ شخص حقیقی و حقوقی نداشته و نداریم و هدف ما به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، حل مشکلات با پیگیری خویش و با همت شما مسئولان است.
انتهای پیام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک