آخرین اخبار

12. آذر 1395 - 17:29   |   کد مطلب: 6928
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: تا کنون مشکل بیش از 12فضای آموزشی برطرف گردیده اما به دلیل عمق محرومیت تعداد زیادی از فضاهای اموزشی نامناسب وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: به لطف خدا و مساعدت خیران یک دستگاه کانکس مدرسه پیش ساخته در روستای دوراُفتاده سرتنگ‌لیراب از توابع دیشموک افتتاح شد.

 

منصور صالح زاده رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: به لطف خدا و مساعدت خیران یک دستگاه کانکس مدرسه پیش ساخته در روستای دوراُفتاده سرتنگ‌لیراب از توابع دیشموک افتتاح شد.

 

وی افزود: روستای سرتنگ لیراب با 25خانوار با وجود صعب العبوری این منطقه و نبود امکانات آب، راه، برق و تلفن، کار خدمت رسانی به این منطقه را دشوار کرد.

صالح زاده تصریح کرد: در این روستا قریب16دانش آموز ابتدایی تحصیل می‌کنند که به دلیل نامناسب بودن مکان تحصیل به ویژه در فصل زمستان رنج‌های زیادی را متحمل می‌شدند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک خاطرنشان کرد: با کمک خیران به لطف خدا بالاخره یک دستگاه مدرسه پیش ساخته به سختی به این روستا متقل و نصب گردید.

 

صالح زاده گفت:  دانش آموزان آموزشگاه شهید لاجوردی سرتنگ لیراب پس از سالها تحصیل در فضای نامناسب و خانه های چوبی و گلی بالاخره با تشریف فرمایی مدیرکل محترم نوسازی استان جناب آقای مهندس محرابی و تعدادی از کارکنان آن اداره از فضای آموزشی مناسب برخوردار شدند .

 

صالح زاده مدیریت آموزش و پرورش منطقه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم مشارکین در این امر خیر کمبود فضای آموزشی مناسب را از جمله مشکلات این منطقه عنوان و اظهار نمود از زمان تصدی این جانب تا کنون مشکلات بیش از 12فضای آموزشی برطرف گردیده اما به دلیل عمق محرومیت تعداد زیادی از فضاهای اموزشی نامناسب وجود دارد که نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولین و خیرین عزیز می باشد.

 

 مهندس محرابی هم در گفتگو با خبرنگار با بیان این که مدرسه سازی جزو اعمال صالحات و باقیات می باشد، تصریح کرد:  از خیرین و اهدا کنندگان تقدیر و تشکر می شود.

 

 وی اظهار امیدواری کرد که با همت خیرین مدرسه ساز و عزم مسئولین بتوانیم مشکلات فضاهای آموزشی را یکی پس از دیگری حل و گُل لبخند را بر لبان دانش آموزان عزیز بنشانیم .

انتهای پیام: و/آ
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک