آخرین اخبار

5. دى 1394 - 17:37   |   کد مطلب: 4316
رسانه‌های ملی ترکیه با پخش اخبار و تصاویری گزارش کرده‌اند که رئیس‌جمهوری این کشور جوانی که قصد خودکشی داشته را از این اقدام بازداشته است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، به نقل از «تیتریک»، رسانه‌های ملی ترکیه روز گذشته با پخش اخبار و تصاویری گزارش کرده‌اند که "رجب طیب اردوغان"، رئیس‌جمهوری این کشور به هنگام عبورش از روی پل "بسفر" متوجه جوانی که قصد خودکشی داشته شده و او را از این اقدام بازداشته است.

مطبوعات ملی ترکیه جمعه 4 دی نوشتند در حالی که رئیس جمهوری این کشور با همراهان خود در حال عبور از پل "بسفر" استانبول بود، مردی را دید که گفته میشد به علت مشکلات خانوادگی، قصد داشت با پریدن از بالای پل خودکشی کند.با مشاهده این صحنه اردوغان ضمن دستور توقف به محافظان خود، مشاورانش را به سوی مرد فرستاد و پس از پنج دقیقه گفتگو او را متقاعد به پایان دادن به این کار کردند. در پایان نیز همانگونه که تصاویر گویای مطلب هستند، مرد نجات یافته به دست بوسی ناجی خود رفت.


 









در حالی رسانه ها و مطبوعات ملی ترکیه اردوغان را قهرمان جلوه می دهند اما واکنش ها به انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی ترکیه کاملا متفاوت بود. کاربران شبکه های اجتماعی ترکیه و حتی فراتر از آن، کشورهای دیگر، چنین عملی را یک «شوی تبلیغاتی» نامیدند. شوی تبلیغاتی که از پیش برای آن برنامه ریزی شده بوده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک