آخرین اخبار

13. آبان 1395 - 13:22   |   کد مطلب: 6556
همزمان با ۱۳ آبان ماه، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی اقشار مختلف مردم شهردهدشت به ویژه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز شرکت کرده و یکصدا فریاد استکبارستیزی سردادند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، همزمان با سراسر کشورمردم ولایت مدار شهردهدشت در راهپیمایی روز 13 آبان به خیابان‌ها آمده و با فریاد استکبارستیزی و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از دشمنان و استکبار جهانی به دنیا نشان دادند.

 

امروز خیابان‌های شهردهدشت مملو از جمعیتی بود که درلبیک‌گویانی به فرمان مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی باردیگر در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز حضور یافته و اعلام کردند که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه آماده هستند.

 

امروز دانش‌آموزان دهدشتی با به دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و نشان دادند که همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام و پشت انقلاب بوده و با وحدت و همدلی خود نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کردند.

 

دانش‌آموزانی که از ساعات اولیه صبح برای شرکت در این راهپیمایی در خیابان‌های شهر دهدشت حاضر شده بودند با بنرها و نوشته‌های انقلابی‌محور و استکبارستیز روز 13 آبان را گرامی داشته و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند که این امر در واقع همان میثاق دوباره با انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

 

امروز همه آمده بودند تا باردیگر به ایادی استکبار ثابت کننده که ما پیروانان حسینیم و شعار ما نیز هیهات من الذالله است و هرگز زیر بار زور نخواهیم رفت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک