آخرین اخبار

16. مرداد 1395 - 22:22   |   کد مطلب: 5729
اینجاست که مردم از چنین مسئولانی راضی و حداکثر تقدیر را می‌کنند.

به گزارش کهگیلویه، رئیس اتفاقات برق دیشموک بهمراه همکاران خود و بخشدار بلافاصله برای رفع مشکل برقی روستاها اقدام می‌کنند.

 

سختی مسیر و وضعیت نامطلوب راه ارتباطی هم  باعث نمی شود که رئیس کوشا و زحمتکش اتفاقات برق دیشموک و همکارانش از کار خدمت رسانی به مردم، کوتاه بیاید.

 

با هر زحمتی شد پرسنل اتفاقات برق بهمراه بخشدار دیشموک خود را به محل رسانده و دست به دست برای رفع  مشکل مردم تلاش می‌کنند.

 

خدمت‌رسانی در شرایط سخت به مناطق محروم نه فقط خوشحالی مردم آن منطقه را به دنبال دارد بلکه باعث می‌شود مردم نسبت به نظام خوش‌بین‌تر شوند.

 

اینجاست که مردم از چنین مسئولانی راضی و حداکثر تقدیر را می‌کنند.

 

 

رئیس اتفاقات برق دیشموک در گفتگو با کهگیلویه، اظهار کرد: مشکل برق منطقه پای‌پره و رود سمه با همکاری برق شهرستان کهگیلویه نیروهای خدوم اتفاقات برق دیشموک، حوزه بحران شهرستان کهگیلویه طی 12 ساعت حل گردید.

 

جبار فاطمی کیا افزود: به علت بارندگی و بر اثر وزش باد شدید و باران در هفته گذشته متاسفانه خساراتی به تاسیساتی برقی روستاهای پای‌پره و رود سمه دیشموک وارد شد.

وی با بیان اینکه، خسارت وارده به تاسیسات برق این منطقه بیش از 20 میلیون تومان بود، تصریح کرد: ترانسفورماتور، تعدادی عمود و سیم کشی برق این منطقه دچار صدمه شدند.

 

رئیس اتفاقات برق دیشموک گفت: در مدت کمتر از 12ساعت با یک دستگاه ترانسفورماتور125کیلووات آمپر،4 اصله عمود فشار متوسط12متری و یک اصله عمود فشار ضعیف" پایه بتنی"  9متری، با تلاش فراوان نیروهای اتفاقات برق دیشموک، برق مناطق مذکور وصل شد.

 

وی گفت: مشکل مناطق پای‌پره و رود سمه که بر اثر وزش باد و باران باعث خساراتی به تاسیسات برقی این منطقه شد با همکاری نیروهای اداره برق شهرستان کهگیلویه و پیگیری‌های مدیریت بحران و همچنین اتفاقات برق دیشموک کمتر از 12 ساعت حل و برق این مناطق وصل گردید.

 

فاطمی کیا از همکاری مسئولان اداره برق شهرستان و استان در جهت رفع مشکلات برق دیشموک، تقدیر و تشکر کرد و گفت: الحق و الانصاف  مسئولان برق دیشموک، شهرستان و حتی استان همه تلاش خود را در جهت خدمت رسانی انجام می‌دهند.

 

به گزارش کهگیلویه، مردم از مسئولان اتفاقات برق دیشموک به جهت برطرف شدن مشکل‌شان و وصل برق در سریع ترین زمان، تقدیر ویژه داشتند.

انتهای پیام:و/آ

گزارش: وحید آهنگ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک