آخرین اخبار

27. تير 1395 - 14:57   |   کد مطلب: 5586
دقایقی پیش معاون خیریه بنیاد برکت کشور بهمراه جمعی از همکاران خود و معاون عمرانی استاندار ، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مدیران شهرستانی به دیشموک عزیمت کردند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، دقایقی پیش معاون خیریه بنیاد برکت کشور بهمراه جمعی از همکاران خود و معاون عمرانی استاندار ، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مدیران شهرستانی به دیشموک آمدند.

از حاشیه های این سفر می توان به قربانی کردن گوسفند تا بی‌برنامه‌گی در زمان حضور در دیشموک و قلعه‌رئیسی گرفته تا معطلی بیش از یکساعت و نیم مسئولان دیشموک به دلیل عدم برنامه ریزی درست برای استقبال  و همچنین تشریفاتی گرفتن این سفر از طرف برخی مسئولان شهرستان اشاره کرد.

نکته دیگر این که خبرنگاران به معاون بنیاد برکت در خواست مصاحبه دادند ولی وی با بیان اینکه، بنده مصاحبه نمی کنم، گفت: با معاون عمرانی استاندار مصاحبه بگیرید.

با فرماندار هم که خواستیم مصاحبه بگیریم که وی بیان داشت که با معاون عمرانی استاندار مصاحبه کنید، یعنی اینکه کسی به غیر از معاون استاندار حق مصاحبه نداشت.

با اصرار جزئیات سفر مسئولان بنیاد برکت را از علی پوزش فرماندار کهگیلویه جویا شدیم که به صورت کوتاه به نکاتی به عنوان هدف از این عزیمت، اشاره کرد که به شرح ذیل می باشد.

 

فرماندار کهگیلویه در گفتگو با کهگیلویه گفت: آقای مهندس جعفری، حسینی  و بهرامی و دکتر  اکبری مسئولان بنیاد برکت کشور، معاون عمرانی استاندار به منظور شناسایی طرح های زیربنایی در حوزه های مختلف و همچنین برایشناسایی طرح های اشتغالزایی به دیشموک و قلعه رئیسی عزیمت کردند.

پوزش با بیان اینکه، کار این نهاد خیریه بر پایه اولویت بندی می شود، گفت: اولویت بنیاد برکت در بحث اشتغالزایی جدی است.

گفتنی است نماز ظهر و عصر به امامت حاج سید رضا موسوی در امامزاده میرسالار(ع) اقامه شد و قرار است بعد از ظهر امروز جلسه ای در دیشموک منعقد شود که جزئیاتی در خبرهای بعدی منتشر می شود.

 قبل از ظهر امروز هم در قلعه رئیسی نشستی صورت گرفت.

عکس: وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک