آخرین اخبار

6. آبان 1394 - 12:47   |   کد مطلب: 3761
مسئول واحد فرهنگي امامزاده ميرسالار(ع) ديشموك گفت: اين واحد فرهنگي با همكاري هيئات مذهبي تلاش كرد تا با اجراي برنامه‌هاي متنوع مذهبي، مردم حداكثر بهره معنوي را از اين عزاداري‌ها ببرند.

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شب و روز سوگواري شهادت سرور سالار شهيدان مردم روستاي امامزاده ميرسالار(ع) را در جوار اين حرم مطهر به روايت تصوير منتشر مي‌كند.

 

مسئول واحد فرهنگي امامزاده ميرسالار(ع) اظهار كرد: هيئات مذهبي در دهه اول ماه محرم براي شهادت سرور و سالار شهيدان با شور همراه با شعور حسيني در سوگ و عزا و ماتم نشستند.

 

سيد صفدر رضوي‌سالاري افزود: هيئات مذهبي علاوه بر سينه‌زني، سوگواري و زنجيرزني، برگزاري دعاهايي همچون زيارت عاشورا به ويژه در روز عاشورا و استفاده از بيانات روحانيون مستقر در اين روستا را هم بهره بردند.

 

مسئول واحد فرهنگي حرم مطهر امامزاده ميرسالار(ع) ديشموك گفت: اين واحد فرهنگي با همكاري هيئات مذهبي تلاش كرد تا با اجراي برنامه‌هاي متنوع مذهبي، مردم حداكثر بهره معنوي را از اين عزاداري‌ها ببرند.

 

رضوي‌سالاري متذكر شد: برنامه‌هاي دعا، سينه‌زني و سخنراني در دهه دوم محرم هم در جوار حرم مطهر امامزاده ميرسالار(ع) ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک