آخرین اخبار

12. بهمن 1393 - 14:49   |   کد مطلب: 271
مراسم نمادین استقبال از ورود تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همزمان با اولین روز دهه فجر در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، رژه موتوری و خودرویی در شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی و نیروهای بسیجی برگزار شد.

 

در این مراسم نمادین موتورسواران و تاکسی های درون شهری با حرکت منظم و چراغ های روشن به یاد 12 بهمن 57 سالروز ورود امام به کشور، از سپاه ناحیه دهدشت به سمت مزار شهدا رژه رفتند.

 

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه فرا رسیدن دهه فجر را گرامی دانستد و گفت: هدف امام از تشکیل حکومت اسلامی، استمرار راه انبیاء و ائمه و پیاده کردن احکام اسلامی در جامعه بود.

 

حسینی‌طلب خدمات نظام پس از پیروزی انقلاب را متذکر شد و با بیان اینکه امروز خدمات نظام در اقصی نقاط کشور و در دورترین مناطق در حال انجام است، افزود: عزت و استقلالی که امروز در دنیا نصیب ایران اسلامی شده بی‌نظیر است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به مبارزات انقلابی مردم به رهبری معمار انقلاب تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم حکومت پهلوی را در هم تاخت و کاخ آرزوهای استکبار را فرو ریخت.

 

انتهای پیام: م/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک