آخرین اخبار

26. تير 1394 - 16:24   |   کد مطلب: 2454
با هدف اطعام نیازمندان توزیع افطاری بین مددجویان خیریه الزهرا(س) شهردهدشت صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،در هفته پایانی ماه مبارک رمضان خیریه حضرت زهرا(س) شامگاه دوشنبه در اقدامی خیرخواهانه بین 500 خانوار نیازمند و بی‌بضاعت افطاری توزیع کرد.

 

در این برنامه مسئولان خیریه با حضور در منازل مددجویان تحت پوشش بسته غذایی بین آن‌ها توزیع کردند.

 

اسفندیار روهنده در حاشیه توزیع افطاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اطعام فقرا خیریه حضرت زهرا(س) هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه توزیع مواد غذایی و افطاری را در بین نیازمندان دارد.

 

مدیر عامل موسسه خیریه الزهرا(س) دهدشت کمک به افراد بی‌بضاعت را از جلوه‌های رمضان دانست و تصریح کرد: با همکاری مردم نوعدوست مواد غذایی تهیه و بین مددجویان تحت پوشش خیریه توزیع می‌کند.

 

روهنده رسیدگی به فقرا و ایتام را از رویکردهای ماه رمضان و مورد تاکید در سیره ائمه اطهار دانست و گفت: اطعام نیازمندان به عنوان یک سنت حسنه باید در جامعه ترویج داده شود.

 

وی با بیان این‌که این موسسه در طول سال برنامه‌های حمایتی از افراد جامعه هدف دارد افزود: این کمک‌ها در قالب سبدهای غذایی و وجوه نقد به افراد نیازمند و بی‌بضاعت اهدا می‌شود.

 

روهنده موسسه خیریه را حامی نیازمندان در گروه‌های ایتام، بدسرپرست، بیمار لاعلاج،و خانواده‌های بی‌بضاعت خواند و گفت: در ماه رمضان غذای گرم و طبخ شده به صورت بسته‌بندی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک