آخرین اخبار

14. دى 1400 - 16:52   |   کد مطلب: 10279
همایش دختران حاج قاسم سلیمانی در قلعه رئیسی برگزار شد

در روزهیا دومین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، مردم ایران در نقطه و نقطه در جهان اسلام به خصوص مردم دو کشور ایران و عراق در سوگ دو فرزند رشید خود حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از شهدای مقاومت مراسمات و برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

 

 

 

به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت همایش بزرگ دختران حاج قاسم در قلعه رئیسی برگزار شد.

 

 

 

این همایش که از سوی ستاد بانوان نماز جمعه شهر قلعه رئیسی با حضور دخترانی از سراسر شهر این شهر در مصلای نماز جمعه برگزار شد برنامه های مختلفی از جمله قرائت شعر، بیانیه و نوحه سرایی و سخنرانی اجرا شد.

 

 

 

حجت الاسلام سید قوام صادق زاده به نوحه سرایی و عزاداری پرداختند و حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی به بیان سخنرانی پرداختند.

 

 

 

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم با بیان اینکه دختران و خواهران بخش خوبان و شهر شهیدان تلاش کنیم خادم معنوی مکتب حاج قاسم باشیم و خودمان را تربیت کنیم و بعنوان دختران معنوی حاج قاسم تا وقتی در دنیا هستیم مروج تفکر و مکتب حیات بخش و معنویت بخش حاج قاسم سلیمانی باشیم تصریح کرد: ابتدا خودمان را تربیت و تهذیب کنیم و ویژگیهای حاج قاسم سلیمانی را از زبان نائب امام زمان عج امام خامنه ای حفظه الله تعالی و مراجع عظام تقلید احصا کنیم هر روز تمرین و ممارست کنیم و خودمان را مسلح بکنیم و حاج قاسم سلیمانی بنده خدا بود و در سراسر زندگی حاج قاسم سلیمانی بندگی خدا را می بینیم و تمام زندگی حاج قاسم رنگ خدایی دارد.

 

 

 

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: شهید سلیمانی اهل تمسک و توسل به ذریه حضرت زهرا سلام الله علیها بودم و دائما با این ذوات مقدس ارتباط داشت حاج قاسم سلیمانی زائر امام رضا ع و زائر امام حسین ع و زائر حرمین کاظمین و سامرا و زائر مولا علی غو اهل زیارت عاشورا و جامعه کبیره و اهل مجالس روضه و دعا و توسل بود اهل نماز اول وقت بود و در سخت ترین میادین نبرد با داعش به نماز اول وقت مقید بود . امروز جمع ما با تبعیت از همین سیره حاج قاسم معنویت و شخصیت حاج قاسم را وجود خودمان و خانواده هایمان و جامعه مان تقویت کنیم.

 

 

 

وی افزود: شهید سلیمانی بمعنای حقیقی ولایتمدار بودند و در تمامی لحظات زندگی نائب امام زمان عج را خوشحال کردند و در مسیر رضایت نائب امام زمان عج قدم برداشتند و خواهران امروز شما با شهید سلیمانی هم عهد و پیمان بشوید که مدافع آرمانهای و ارزشهای مکتب حاج قاسم باشید و شما بعنوان دختران معنوی حاج در منطقه و شهر قلعه رئیسی تلاش کنیم در خانواده و جامعه مبلغ مکتب حاج قاسم باشیم و از خواهران ستاد نماز جمعه بخش چاروسا که این برنامه خوب و قابل تحسین را برنامه ریزی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک