آخرین اخبار

11. دى 1400 - 14:38   |   کد مطلب: 10264
دقایقی پیش پیکر شهید قربانعلی عادل نژاد و دو شهید گمنام با حضور مسئولان لشکری و کشوری وارد فرودگاه یاسوج شد.

سردار مثنوی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مطهر 3 شهید والا مقام دوران دفاع مقدس به شهر یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس گفت: این شهیدان با حضوران مدیران کل و مسئولان نظامی از مسیر فرودگاه، فلکه جهاد، بلوار شهید سلیمانی به سمت کنگره شهدا انتقال داده خواهند شد.

 

 

جانشین سپاه فتح بیان کرد دوشهید گمنام فردا در ورودی گچساران و باشت مورد استقبال قرار گرفته و یک شهید در یادواره روز دوشنبه مصلی نماز جمعه باشت و شهید گمنام دیگر در شرکت نفت گچساران در یادواره شهدای شرکت نفت و بزرگ داشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مورد تکریم قرار می گیرد.

 

 

وی افزود: پیکر یکی از شهدای گمنام در دهدشت در عصر مورد استقبال قرار خواهد گرفت و شهید گمانم دیگر در لنده در ساعت ۱۴ بعدازظهر مورد استقبال قرار می گیرد.  

 

 

جانشین سپاه فتح در ادامه افزود: در ادامه برنامه ها یکی از شهیدان گمنام در بهمئی و در برنامه شبی با شهدا مورد استقبال قرار می گیرد و شهید گمنام دیگر در جاورده در برنامه شبی با شهدا و بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی مورد استقبال قرار می گیرد.

 

 

 

سردار مثنوی گفت: روز سه شنبه شهدای گمنام به ستاد شهدای گمنام استان انتقال داده می شود و روز چهارشنبه ساعت هشت صبح از مقر تیپ ۴۸ فتح به سمت مرکز شهر تا حسینه ثارالله تشییع خودرویی می شود و از حسینیه ثارالله تا گلزار شهدای با حضور مردمان شهید پرور شهر یاسوج بر دستان مردم مورد مورد استقبال قرار می گیرند.

 

 

 

وی افزود: شهید عادل نژاد در گلزار شهدای شهر یاسوج پس از اقامه نماز دفن می شود و دو شهید گمنام به سمت شهر لوداب منتقل و در ساعت ۱۳ بعدازظهر مراسم نهایی انجام و خاکسپاری می شوند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک