آخرین اخبار

11. دى 1400 - 14:34   |   کد مطلب: 10263
در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ؛
همایش پیاده‌روی" پهلوان میدان" در دهدشت برگزار شد+تصاویر
همایش بزرگ پیاده روی خانواده گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» با عنوان «پهلوان میدان» و با حضور گسترده جامعه ورزش ، جوانان و خانواده ها در دهدشت برگزار شد.ت

در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ؛

همایش پیاده‌روی" پهلوان میدان" در دهدشت برگزار شد

 

 

به گزارش ..... به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با شعار «پهلوان میدان» از پارک جنگلی (شهید دستغیب) تا مزار شهدای گمنام دهدشت برگزار شد و در پایان مراسم نیز از حاضرین در همایش به قید قرعه با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

 

 در این آیین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه یکی از ویژه برنامه‌های دهه بصیرت را همایش پیاده ‌روی در تمام نقاط شهرستان عنوان کرد و گفت: شخصیت سردار سلیمانی سرشار از جوانمردی بود و منش این شهید بزرگوار الگوی جامعه کشور به خصوص ورزشکاران است.

 

 

 

حمزه محقق زاده افزود: سردار سلیمانی شخصیتی محبوب در بین آحاد جامعه است و جامعه ورزشی شهرستان با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و هئیت ورزشهای همگانی شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری برنامه های متنوع ورزشی با عنوان «پهلوان میدان» یاد و خاطره این شهید والامقام و همرزمانش را گرامی میدارند.

 

 

 

 رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کهگیلویه با گرامیداشت داشت دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی گفت: با هدف ایجاد نشاط و تندرستی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دهدشت برگزار شد.

 

 

بردیان کرامتی با انتقاد از عدم حضور مسئولان در این چنین برنامه های افزد: به مناسبت های مختلف در سطح شهرستان همایش های پیاده روی خانواده برگزار می شود که حضور مسئولان در این برنامه ها حضور کم‌رنگ و گاهی اصلا حضور ندارند.

 

 

 

وی با گلایه از شورای شهر دهدشت تصریح کرد: به جز یکی از اعضای شورا بقیه در این همایش شرکت نکردند و جا داشت برای گرامی داشت سردارسلیمانی مسئولان و اعضای شورای شهر خود پیش قدم در این همایش باشند.

 

 

 

کرامتی از سه عضو شورای شهر گچساران که در این برنامه حضور داشتند قدارنی کرد و گفت: چهار هدیه ۱۰۰ هزار تومانی برای نیروهای خدماتی و فضای سبز شهرداری که در این برنامه شرکت کردند از طرف اعضای شورای شهر گچساران اهدا شد.

 

تصاویر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک