آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 19:00   |   کد مطلب: 4893
امیدوارم مردم شریف استان و علی الخصوص جوانان عزیز از جو انتخابات هرچه زودتر خارج شده و به جای هدر دادن وقت خود در جهت پیشرفت شهر و استان خود و همدلی تلاش نمایند

پایگاه خبری کهگیلویه، ایمان برومند زاده:

شور انتخاباتی که از اوایل سال ۹۴ در میان مردم افتاده بود در روز ۷ اسفند با حضوری متفاوت به پایان رسید و ثابت کرد هنوز هم مردم نظامشان را دوست دارند و برای پیشرفت و پیشبرد اهداف کلان کشور و محل زندگی خود اندیشه دارند و سعی در کمک کردن به انتخاب افراد اصلح دارند.

در این بین استان کهگیلویه وبویراحمد همچون گذشته یکی از پرشور ترین انتخابات ها را داشته و در نهایت با انتخاب سه نفر از سه حوزه انتخابیه اوج شور و حضور را آفرید، تا برای چهار سال دیگر این سه نماینده به توسعه استان و کشور کمک نمایند.

در این بین حوزه گچساران مانند همیشه با کمترین شلوغی وانتخاب دکتر تاجگردون همان نیمه شب ۸ اسفند پرونده انتخابات را بست و مردم گچساران و باشت خود را برای پیشرفتی دیگر آماده کردند.

اما در حوزه بویراحمد و کهگیلویه بزرگ متاسفانه هنوز هم حرف و حدیث هایی از انتخابات پولی، شکمی، تقلب و… به گوش می رسد و هنوز هم انگار برخی قصد دل کندن از گذشته ندارند و نمی خواهند باور کنند انتخابات تمام شده است.

هنوز هم گروه ها و کمپین هایی تشکیل می شود که سعی در ادامه همان راه اشتباه یعنی کش دادن یک موضوع تمام شده دارند از این رو باید همه بدانیم انتخابات با همه خوبی و بدی تمام شد و همه باید بدانیم یک نفر برنده است و چندین بازنده، اما در نهایت این مردم هستند که برنده انتخابات هستند.

و اکنون زمان کنار گذاشتن کینه ها و حرف و حدیث ها و روی آوردن به همدلی و همزبانی می باشد.

حالا نوبت نمایندگان است که نشان دهند چند مرده حلاج هستند و تلاش کنند تا علاوه بر پیشرفت حوزه انتخابیه خود رزومه ای خوب برای خود فراهم آوردن تا چهار سال دیگر رویی برای حضور در حوزه انتخابیه خود داشته باشند.

صحبتم این است که سیرکردن در گذشته ای که تمام است از نظر عقلانی کاری اشتباه است و جز هدر دادن وقت هیچ گونه سودی برای هیچ شخصی ندارد.

امیدوارم مردم شریف استان و علی الخصوص جوانان عزیز از جو انتخابات هرچه زودتر خارج شده و به جای هدر دادن وقت خود در جهت پیشرفت شهر و استان خود و همدلی تلاش نمایند.

به امید اینکه شاهد این باشیم نماینده گان در چهار سال آینده به وعده های خود عمل نمایند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک