آخرین اخبار

8. اسفند 1394 - 21:42   |   کد مطلب: 4892
آری، زمان درخشش نام و آوازه کهگیلویه بزرگ بر گوش وطن رسیده است. با شما که به دلیل سوابق درخشان خود از معدود افرادی در کشور هستید که توانایی عضویت در کمسیون های متعددی از مجلس شورای اسلامی از جمله: کمسیون های عمران، صنایع و معادن، اقتصاد، انرژی، امنیت ملی، اجتماعی و فرهنگی و ... و تلاش برای توسعه و آبادانی حوزه کهگیلویه بزرگ و حتی تمام استان را دارید.
پایگاه خبری کهگیلویه

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی 

 

  بی شک آنچه در هفتم اسفند ماه امسال اتفاق افتاد، بازتابی از اراده و خواست مردم برای تغییر سیاست ها و رویکردهای مدیریتی استان بود. خواسته هایی که خود را در بطن انتخابات عظیم مجلس دهم نشان داد و شما را که بازتابی از گفتمان اعتدال و خردورزی هستید، بر سایر روش ها و مرام ها ترجیح داد و اینک برگزیده و نماینده سیاسی و اجتماعی چنین مردم وفاداری هستید.

 

  آری، زمان درخشش نام و آوازه کهگیلویه بزرگ بر گوش وطن رسیده است. با شما که به دلیل سوابق درخشان خود از معدود افرادی در کشور هستید که توانایی عضویت در کمسیون های متعددی از مجلس شورای اسلامی از جمله: کمسیون های عمران، صنایع و معادن، اقتصاد، انرژی، امنیت ملی، اجتماعی و فرهنگی و ... و تلاش برای توسعه و آبادانی حوزه کهگیلویه بزرگ و حتی تمام استان را دارید.  

 

 سلام. سلام و درود بی کران خدا، بر شما که از مهر رویینه تنید، بزرگ منشید و آزاد اندیش و از این رو صحبت کردن از شما و مهرتان کاری ساده و آسان نیست. تکریم و ستایش دستانی که بخشنده اند و قلبی که برای مردم اش  می تپد و انتخاب دیروز مردم، شاهدی بر این مدعاست که اندیشه شما تنها بر مدار یک عقیده می گردد و آن: عقیده به وطن، اسلام و جهاد برای تحقیق رسالت انسان است. 

 

 خدا قوت. خدا قوت برای همه آن روزها و لحظه¬هایی که گذشت. روزهای خدمت که جز به تولای وطن نیندیشید، روزهای تنهایی که از عقیده تان نگذشتید و امروز که روز دشوارتری است. روز پاسخ به دستانی که منتظرند تا آرامشی دوباره پس از طوفان ناامنی¬های سیاسی و اقتصادی به آنان هدیه کنید. 

 

 همه ما شما را خوب می شناسیم و به یاد می آوریم. به شماره، یکایک، همه تلاش ها و صبر شما برای بهبود وضع مردم. می¬دانیم و به یاد می-آوریم که هرگز سنگر تغییر را رها نکرده اید و به پشت میزها پناه نبرده اید. می دانیم که همیشه داوطلب خدمت بوده اید و خدمتگزار و با همه سختی ها و دشواری های این مسیر کنار آمده اید. می دانیم که هرگز به دنبال منافع فردی و گروهی نبوده اید و خیر و مصلحت همگان را می خواسته اید. می دانیم و باور داریم که این آمد و شدها، نه چیزی بر شادی تان می افزاید نه اندکی بر ملال تان، چرا که شیعه ناب علی هستید و باور دارید که مؤمن می بینید و دل نمی بندد و می گذارد و می گذرد. همه ما شما را خوب می شناسیم و می دانیم که فرصت خدمت به مردم، برای شما همچون امانتی گرانبها و هدیه ای از جانب خداست تا حق هر ذی حقی را در حد توان و امکان تان به صاحب آن برسانید.  

 

 اعتقاد شما به کرامت انسان و تکریم ارباب رجوع، روحیه انتقادپذیر و مشورت پذیر شما بر همه ما روشن و مبرهن است. اختصاص ساعت های طولانی از شبانه روز در سال های خدمت گزاریتان به مردم، گواهی بر این ادعاست. تکریم تمامی گروه های اجتماعی، احزاب، ایلات، طوایف، اقشار اجتماعی، تنها اندکی از ویژگی های شما است. بی شک منتی هم ندارید  و این ها را وظایف خود می دانید. حضور فعال و با انگیزه و خستگی ناپذیر شما در عرصه خدمت به مردم ستودنی است. 

 

  حضور فعال و همیشگی شما در میان ورزشکاران، دانشجویان، اصناف، دانش آموزان، خانواده ها، احزاب سیاسی، هنرمندان، روحانیون، عموم مردم و تمامی سازمان های اداری در تمام بخش های مختلف استان دلیلی دیگر بر این ادعاست. تمرکز بر بهبود وضعیت جوانان، هنرمندان، ورزشکاران، احترام به ارزش های نظام جمهوری اسلامی و ایثار و شهادت، شجاعت، عملگرایی، روشن اندیشی، خلاقیت، تحول گرایی، مدیریت بحران و مردم داری،... مرام و مشی شماست. 

 

  روزهای سختی بر شما گذشت و برای آنان که نمی خواستند از انرژی و توان شما بهره مند شوند، سخت تر بود. شخصیت آرام، صبور، با اخلاق، با گذشت، صادق، مدیر و مدبر، مهذب، مردم دار، مردم سالار، شایسته سالار، معتدل، آگاه، فرهیخته، آزاداندیش و رشدیافته شما در دامان قرآن کریم و نهج البلاغه تنها نسخه شفابخش مقابله با این همه کین بود و پیروزی یاوران شما.

 

  باور شما به عزت مندی مردم باوری دیرینه است که با خون و استخوانتان عجین شده است. می دانیم و باور داریم که شما شرافت انسان و رجحان اعتلای او را بر تمام ثروت ها و میراث های جهان را باور دارید و ایران و ایرانی و تمام شهروندان عزیزمان را بزرگترین سرمایه و دارایی می شناسید و تلاش تان برای تأمین آسایش وآرامش ماست.  

 

 

  شما که می دانید و باور دارید که قانون، اساس تعادل در جامعه است و تضعیف¬اش دلیلی بر انحطاط جوامع و از این رو در پی نهادیه شدن¬ اش هستید تا جامعه استان، جامعه ای مدنی و شهروندمدار باشد، اگرچه، این بخش بزرگترین دغدغه و بیشترین نگرانی شما می باشد. شما که می دانید و باور دارید که اخلاق و اخلاق¬مداری بزرگترین سرمایه هر انسان آزاده ای است و بزرگترین آرزویتان توسعه شهروندي اخلاق¬گرا است. 

 

 

شما که می¬دانید و باور دارید که شیعه ناب علی منتقد و بت شکن است و از این رو از هیچ نقد و بررسی ای واهمه ندارید، اگر بر مدار حق و حقیقت باشد با نبت اصلاح و بهبود و از این رو، چه آنجا که در مقام منتقد هستید، جز برای خیر و مرتفع شدن مشکلی، کلامی و عملی نخواهید گفت و چه آنجا که در مقام نقد باشید، نیز، آماده هر گونه پاسخ گویی به شبهات و ابهامات هستید، مشروط بر آنکه بر اساس حقیقت و اخلاق باشد، زیرا که، نقد، اجرای امر به معروف است و دوری از اجحاف و بی معیاری و غرض ورزی و بی اخلاقی. 

 

  بدیهی است که انسانی که سراسر جاذبه است، قطعاً فردی چاپلوس و بدون رأی و نظر است و شما با جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی، نمونه یک انسان خوب و مورد تأیید اکثریت احزاب و گروههای اجتماعی هستید و پذیرای هر گونه نقد منصفانه، عالمانه و خیرخواهانه. اگرچه، برطرف نمودن خواسته های جمیع طوایف، احزاب، گروهها، سلیقه ها، نمایندگان مردم و... کاری بس صعب و دشوار است و هف شما ایجاد رضایت حداکثری و استفاده از تمام ظرفیت های موجود و به رسمیت شناختن حق زیست سیاسی تمام احزاب و گروهها و این، همان مفهوم عمیق دموکراسی است. به رسمیت شناختن حق مردم و تلاش برای توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد ظرفیت برای تحمل یکدیگر.

 

 

از این رو بشارت می دهیم به تمامی مردم، به اهالی فرهنگ، قلم، دانش، هنر و سیاست و اقتصاد که روزهای بهتری را در پیش خواهیم داشت، چرا که، با حضور نماینده ای شجاع، خلاق، توانمند، متخصص، متعهد، عمل گرا، آگاه و فرهیخته چون شما، بهبود فضای عمومی استان، توسعه فرهنگ و اثربخشی آن بر سایر حوزه¬های توسعه، چون سیاست، عمران، اقتصاد و... موضوعی بدیهی و اجتناب¬ناپذیر خواهد بود. بهبود سطح زندگی افراد و استانداردهای مربوط به کیفیت زندگی مردم، توجه به فرهنگ بومی منطقه و شناسنامه دار شدن آن، توجه به مقوله فرهنگ و توسعه فرهنگی به عنوان خط مشی و محور تعیین توسعه اقتصادی و سیاسی، توجه به مقوله اقتصاد دانش بنیان، کارآفرینی و اشتغال، تولید فکر، اندیشه، هنر و در مجموع ارتقاء سطح سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم و ایجاد بستری برای توانمندسازی و سالم سازی سبک زندگی آنان، شدنی است. اینک، همه ما، همگام و هم صدا با شما، این مسؤولیت خطیر را به شما خواهیم سپرد که از ماست که برماست. 
 

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم                    

فلک را سقف بگشاییم و طرحی نو در اندازیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک