آخرین اخبار

2. اسفند 1394 - 9:24   |   کد مطلب: 4842
با توجه به انتخابات پیش‌رو و نقش دشمن در کمرنگ نشان دادن این انتخابات نکاتی مهم در این خصوص به قلم سید محسن موسویان معظم جالب و خواندنی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،

بسم الله الرحمن الرحيم

(المقیت : همواره صاحب قدرت و نگهدارنده ، پروردگار جهانیان است)

درود به محضر پاک شهدای راه امام ، شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم حضرت زینب (ص) که این روزها در هیاهوی انقلاب انتخابات به باد فراموشی سپرده شدن و آرزوی توفیق و طول عمر باعزت به پیشگاه مبارک مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله الامام خامنه ای .

امت شهید پرور ، غیور و انقلابی علی الخصوص جوانان شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام

با سلام و تحیات

از آنجا که آهنگ شمارش معکوس انتخابات شنیده میشود، لذا برخود لازم میدانم که جهت هر چه باشکوه تر ، و سالم‌تر برگزار شدن انتخابات مجلس دهم نکاتی را به سمع و نظر مردم دیارم و کاندیدهای انتخاباتی برسانم :

1- از آنجا دشمنان نظام در رسانه ها سعی در کمرنگ جلوه دادن شور و شعور انتخاباتی دارن لذا حضور باشکوه مردم همچون ادوار گذاشته مشتی بر دهن یاوه گویان سلطنت طلب خارجی و اسباب فتنه در داخل میزند، باشد که 7 اسفند به ندای رهبرمعظم انقلاب لبیک بگوئیم .

2- بعضاً افرادی سودجو سعی در بر هم زدن امنیت و اختلال در شیوه برگزاری انتخابات را دارند لکن مردم دیار ما به شور و شعور انتخاباتی رسیدند و انشاالله که جای نگرانی برای زیر سوال بردن فرهنگ انتخاباتی مردم حوزه انتخابیه وجود ندارد.
3- چه بسا جوانان دیار پاکم در روشنگری و فهم انتخاباتی و رسالتشان تا به امروز در برابر تمامی خدعه ها و کینه ها موفق بوده اند لذا امیدوارم تا پایان این دوره انتخاباتی بدور از تعصب قومی و جناحی و استفاده از الفاظی که مورد بی حرمتی و ترویج تهمت و شایعات علی الخصوص در فضای مجازی میباشد به وظیفه ی خود به نحو احسن عمل کرده ، در مقابل بی حرمتی های مغرضانه که سعی در ایجاد تنش دارند صبر را پیشه کرده که این نیز میگذرد تا خاری بر چشم مغرضان و کینه توزان این نظام مقدس شوند.
4- لازم میدانم که جهت یادآوری به عزیزانی که پا در عرصه ی انتخابات گذاشته اند عرض کنم رای پاک احترام به حقوق تمامی اقشار مردم است و در پاسخ به شایعاتی مبنی بر استفاده از ابزار هایی همچون تطمیع ، رای های کاذب و وعده هایی که خارج از چارچوب وظایف یک نماینده است اعلام موضع کنند .
5- امید است کاندیدای انتخاباتی در تبلیغات خود نهایت حساسیت را به خرج داده و از تخریب رقبا در برهم زدن نظم انتخاباتی و زیر پا نهادن اخلاق انتخاباتی به جد خودداری کنند، و شما را به بهترین شاخص های معرفی شده از سوی رهبر معظم انقلاب دعوت میکنم .

همه ما پیروزیم.

والسلام علیکم

سید محسن موسویان معظم
مسئول جوانان حزب موتلفه اسلامی شهرستان کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک