آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 5:19   |   کد مطلب: 4803
با انتخاب سردار بزرگ حاج عدل هاشمی‌پور هفتم اسفندماه یقینا بار دیگر تاریخ تکرار می شود و کهگیلویه بزرگ هویت و اصالت خود را باز خواهد یافت تا خاری باشد بر چشمان کسانی که همه تلاش خود را معطوف به انزوا کشاندن و قرار دادن آن در مسیر قهقرایی نمودند.
پایگاه خبری کهگیلویه

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه؛مریم پویان

سردار به مثابه جانی تازه در کالبد خسته و رنجور کهگیلویه بزرگ:

یقینا سیر تحولات سیاسی کهگیلویه بزرگ در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی آبستن حادثه‌ای بزرگ است که بشارت دهنده سپری شدن دوران محنت و رنج این مردم مظلوم و در عین حال بزرگ را نشان می‌دهد.

 

حضور مردی از جنس مردم، آشنا به مصائب و محرومیت های منطقه، مدیری مدبر، کاردانی عمل گرا، سربازی وفادار و درد آشنا که اجرای صدها پروژه ملی و عمرانی را در کارنامه افتخارات خود یدک می‌کشد، نوید بخش آینده‌ای روشن و پایانی بر روزهای تاریک و طلوع دوباره بارقه های امید در دل اقشار مختلف بویژه جوانان این خطه از سرزمین ایران بزرگ است.

مردی سترگ و با همتی بزرگ که در هر جایی مشغول به خدمت بوده ذره‌ای از مردم زادگاه خود غافل نبوده و آنچه در توان داشته چه از جنبه بکارگماردن جوانان دیار خود در پروژه هایی که در آن مدیریت داشته و چه انجام پروژه های عمرانی و تلاش و اشتیاق وصف ناپذیر برا زدودن چهره فقر و محرومیت از زادگاه خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، و ناملایمات و سختی های این راه دشوار را به جان خریده تا شاید مرهمی باشد بر آلام مردمان دیارش.

 

آری صلابت و پایداری و تلاش وصف ناپذیر سردار بزرگ در عرصه های مختلف چه در دوران سخت دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی برای اقناع اذهان عمومی جای کوچکترین تردیدی از خود بجای نگذاشته و موجب اعتماد و اطمینان قاطبه مردم کهگیلویه بزرگ و نوید بخش روزهای روشن و گذار از دوران سیاه و تاریک گذشته می باشد.

به یقین بار دیگر تاریخ تکرار می شود و کهگیلویه بزرگ هویت و اصالت خود را باز خواهد یافت تا خاری باشد بر چشمان کسانی که همه تلاش خود را معطوف به انزوا کشاندن و قرار دادن آن در مسیر قهقرایی نمودند.

 

و اکنون ای مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه سردار آمده با اندیشه‌ای نو و نگاهی عمیق به افقهای دوردست برای شکوفایی و رونق اقتصادی سرزمینی که برگ برگ تاریخش مملو از رشادت‌ها، پایمردی و مردانگی مردمان دیارش بوده، قطعا مردم کهگیلویه بزرگ به عمق فاجعه محرومیت و فقر و نبود زیر ساخت های صنعتی و اقتصادی واقفند و متفق القول بر این باورند که زمان یک جراحی بزرگ اقتصادی فرا رسیده و انجام کارهای بزرگ مردان کار آزموده و بزرگ می طلبد و چه کسی بزرگتر و کارآزموده تر از سردار هاشمی‌پور که به کرات امتحان خود را در به فعلیت رساندن پروژه های بزرگ اقتصادی و عمرانی به منصه ظهور رسانده است.

 

آری به خواست و اراده خداوند بزرگ آنچه در روز هفت اسفند از صندوق های آرا بیرون می‌آید خط بطلانی خواهد بود بر همه ناملایمات و سختیها و عقب ماندگی های این خطه زر خیز و آغاز فصلی نو از رشد و شکوفایی ان شاءالله.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک