آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 22:43   |   کد مطلب: 3605
روستائیان دلی مهتاب از بی توجهی مسئولان به مشکلات این روستا ابراز گلایه کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، دیدن دامادی فرزند آرزوی هر مادری است و برای چنین روزی لحظه شماری می کنند.

 

شاید روزی که انتظار مادر 52 ساله از روستای دلی مهتاب برای عروسی فرزندش به روز موعود رسید کسی فکرش را نمی کرد پایان غمباری برای چشم انتظاری چند ساله این مادر رقم بخورد.

 

مقدمات عروسی مهیا شده و خانواده در تکاپوی برگزاری جشن عروسی بی قرارلحظه شادی آفرین و رخت دامادی بر تن نور امیدشان بودند.

 

خوشحالی مادر بیش از دیگران نمایان بود چون مادر است و مهر مادری و آرزوی خوشبختی فرزند.

 

اما خوشحالی مادر دوام نیاورد و برق نگاهش به یک باره خاموش شد و خانواده را با دنیایی از غم و حسرت تنها گذاشت اما سفر مادر مهربان با دیگر مسافران سفر ابدی متفاوت بود.

 

اعضای بدنش را در دنیا به یادگار گذاشت و به سه نفر جان دوباره بخشید تا با رفتنش هم چنان به زندگی لبخند بزند.

 

جمعی از اهالی روستای دلی مهتاب در یادداشتی که به این پایگاه خبری ارسال شده است از بی توجهی مسئولان به روستای محل سکونت مرحومه...ابراز گلایه کردند.

 

روستائیان دلی مهتاب معتقدند اگر زیرساخت های لازم در روستا فراهم بود در رسیدن بیمار تا بیمارستان دهدشت تعجیل می شد و چنین حادثه ای رخ نمیداد.

 

پایگاه خبری کهگیلویه نامه ارسالی روستائیان دلی مهتاب را بدون دخل و تصرف و برای رساندن صدای آنان به گوش مسئولان منتشر می کند.

 

سلام خدمت استاندارمحترم ومسئولین محترم استانی وکشوری

 

آیا اطلاع از این دارید که نبود جاده مناسب و امکانات رفاهی درروستای دلی مهتاب  تا الان منجربه مرگ چندین نفر براثرکوچکترین مریضی ساده شده است.

 

آیا شماها اطلاع داریدکه جاده سیلم که نیمه کاره رها شده است می توانست که مرگ این همه افراد روستایی ساده دل را نجات دهد..

 

ایامیدانیدکه این روستا دارای 300خورده ای خانوار،، فاقدبرق می باشد.ومی دانید که این روستاها از امکانات ساده ی مثل جاده اصلی خودش که همان سیلم به  روستای لاش است فاصله اش قریب به 3کیلومتر هست محروم مانده است تا اینکه فاصله ی 70کیلومتری را اون هم صعب العبور ، باید بپیمانند تا به پزشک برسندکه این کار همین حالا منجربه مرگ زنی ازسادات از نسل حضرت فاطمه که انصافا زنی بود فاطمه گونه،که بااین همه بی امکاناتی خانواده ایشان در شهردهدشت حاضربه اهداء عضو شدند.

 

واقعا این چنین مردمی کجا گیر می اینده که دل خالی از کینه داشته باشدو دست به چنین
اقداماتی بزنند...

 

تاکی مردم فریبی چرا مردم را فقط موقع انتخابات می خواهید.چرا مردم را فقط موقع که تحریم ها فشار می اوردند می خواهید..

از نماینده محترم بپرسید که ایا دلی مهتاب جزء حوزه ی استحفاظی ایشان هست ایا چنین روستای را بلد هست.واسفا

....

یقین داریم که مسئولان گذشته وفعلی که دراین استان بودند وهستند نسبت به مرگ این افرادساده وفقیر ومحروم بی اطلاع نبودند ونیستند سر به بی خیالی وغفلت می زنند.

ویقین داشته باشید شماها درمرگ این افرادشریک هستید.و آه این دختران که صدای مادر مادرشان دل هرغیرمسلمانی را جریحه دار میکند درقیامت شماهارا گرفتار می کند ..

 

آیا می دانید که این بانوی خوش نام ونشان بدون برق داشت شب هنگام برای جشن عروسی تک پسر خود شادی می کرد که منجربه حمله ی مغزی شده است وبر اثرصعب العبور بودن جاده ونداشتن برق دچار این حادثه ناگوار شده است.وایشان داری 6 دختر ویه پسر بود..ودراخراین عروسی تبدیل شد به عزاوماتم..تاکی تاکی
 

خداحافظتان مسئولان دلسوز

ازطرف روستائیان محروم وفقیر روستایی دلی مهتاب

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک