آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 17:16   |   کد مطلب: 3601
حکام سعودی به تعبیرقرآن کریم همانند شجره ی خبیثه ای هستند که از ابتدای تأسیس تا کنون چیزی جز خباثت و جنایت به یادگار نگذاشته اند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، -حجت الاسلام امرالله اندرزیان

 

در مورد حادثه ی منا و بی تدبیری و بی کفایتی حکام سعودی، جهت پاسداشت مهاجران کوی حق و همدردی با بازماندگان، نکاتی را به عرض خوانندگان عزیز می رسانم.

 

 

1- حکام سعودی به تعبیرقرآن کریم همانند شجره ی خبیثه ای هستند که از ابتدای تأسیس تا کنون چیزی جز خباثت و جنایت به یادگار نگذاشته اند، از مبارزه ی با فرهنگ نورانی و متعالی اهل البیت ( علیهم السلام )تا حمله به اعتاب مقدس شیعه همانند کربلا، تا تخریب آثار اسلامی و شیعی در حجاز، تا اتهام بستن به اسلام ناب و باورهای شیعیان، تا فتواهای خلاف شرع مقدس توسط مفتی های وهابی، تا کشتن زائران ایرانی بخاطر خوش خدمتی به شیطان بزرگ در سال 66، تا همراهی و حمایت همه جانبه از صدام در هشت سال جنگ علیه ایران، تا کمک و مساعدت به رژیم صهیونیستی بویژه علیه حماس و حزب الله، تا بی تدبیری و بی کفایتی آنها در برگزاری حج و کشتار حُجاج، تا حمایت از رژیم سَفّاک بحرین، تا حمله ی ناجوانمرانه به یمن و کشتار زنان،مردان و بچه های بی گناه، تا راه اندازی و حمایت بی دریغ از گروه های تروریستی بویژه داعش، تا حادثه ی جانگداز منا و قتل عام هزاران حاجی خانه ی خدا و..... ((وَ مَثَلُ کَلِمَةٍ خَبیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبیثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ ما لَها مِنْ قَرارٍ- ابراهیم 26))

 

2- رژیم خبیث وهابی، دست پخت و محصول سازمان های جاسوسی غرب بخصوص دولت روباه پیر انگلیس، بوسیله ی مِستر هَمفر و امثال او بوده است، از شجره ی خبیثه ی انگلیس و آمریکا توقع همین است، که افراد خبیثی همچون وهابیتِ تهی از ایمان و اسلام حقیقی سرکار بیایند و در دل جهان اسلام و با نام اسلام این همه جنایت را انجام بدهند.

 

3- حکام وابسته ی سعودی آنچه تا کنون انجام داده اند با اشاره ی اربابان خبیث خود همانند آمریکا و انگلیس بوده و بطور قطع آنها در همه ی این جنایات بطور مستقیم و غیر مستقیم شریک بوده اند. همه می دانیم که در دوران حاکمیت قاجار و پهلوی شاهان ستمگر و مستبد، بدون اشاره ی سفیر انگلیس و آمریکا کاری انجام نمی دهند همچنین حکام مُستبد سعودی بدون اشاره ی کاخ سیاه و روباه پیر نمی توانند تا این اندازه گستاخ باشند، وقتی روز قبل حادثه ی منا حجاج از سران کفر و شرک برائت جستند ((أَنَّ اللَّهَ بَری‏ءٌ مِنَ الْمُشْرِکینَ وَ رَسُولُهُ – توبه 3 ))  روز بعد یعنی عید قربان جنایتکاران روزگار حریم امن الهی را شکسته و  از هزاران حاجی انتقام گرفتند.

 

4- دیپلماسی منفعلانه ی ما تا آنجا که به امیر کویت متوسل شویم، مخالف حکمت، مصلحت و عزّت به عنوان سه مؤلفه ی تعریف شده در سیاست خارجی از طرف رهبر معظم انقلاب بوده است. شجره ی خبیثه ی آمریکا و انگلیس و اذناب آنها با لبخند، دست دادن و نشست و برخاست تغییری نمی کنند چون از ریشه تا شاخ و برگشان از حرام روییده و آلوده به خون بی گناهان در سرتاسر عالم است.

 

5- وقتی بجای عقل، شهوت و غضب حکمرانی کند توقعی بیش از آنچه در منا، یمن و... پیش آمده نخواهد بود زمانی که بَهِیمیت و سَبُعیت به جای عقلانیت حاکم شود تفسیر آیاتی همانند ((أُولئِکَ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَل- اعراف 179  )) ((کَلاَّ إِنَّ الْإِنْسانَ لَیَطْغى‏*أَنْ رَآهُ اسْتَغْنى- علق 7 )) برای همگان به آسانی قابل فهم خواهند بود. بنابراین حکام طاغی و جاهل سعودی به خاطر نترسیدن از خدا،  قیامت و غرق شدن در شهوات و زخارف دنیا همچنان اسلام آمریکایی را یدک می کشند و برای مسلمانان خطر آفرین خواهند بود.

 

6- شیوه ی برخورد حکام سعودی با حادثه ی منا بویژه بعد از این حادثه با تکبر،تبختر و بی ادبی و همچنین دیپلماسی منفعل دولت مردان برای ملّتی که با عزت و اقتدار در ابتدای انقلاب تا کنون مقابل ابر قدرتها ایستاده، بسیار سنگین و غیر قابل تحمل بود تا اینکه امر ولایی و تشَرِ حیدری رهبر عزیز و حکیم ذلت و سرافکندگی را برای حکام سعودی و عزت و آبرو را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد. بر این اساس به کسانی که در مسئله ی هسته ای و غیر آن با شیطان بزرگ و دنباله هایش ارتباط و مذاکره و.. دارند بدانند که اگر اوامر رهبری عزیز را نادیده بگیرند مصداق این آیه خواهند بود که: ((أَ لَمْ تَرَ إِلَى الَّذینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَ اللَّهِ کُفْراً وَ أَحَلُّوا قَوْمَهُمْ دارَ الْبَوار – ابراهیم 28 )) وجود رهبری فرزانه و حکیم یکی از نعمت های الهی به ملت ایران است که سعادت و رستگاری در تبعیت از اوامر الهی ایشان می باشد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک