آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 16:11   |   کد مطلب: 2625
رضایت مندی جوانان و مردم قلعه رئیسی از شهردار این روزها در تمامی محافل بخش و شهر نمایانگر است و مردم به دفعات زياد از مسئولان استانی خواستار تشویق این شهردار جوان شدند و چندین بار هم از انتخاب درست شورای شهر قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،همیشه انتخاب شهرداران توسط اعضای شورای اسلامی یک دغدغه اصلی و بسیار مهم برای آنهاست که در بسیاری از مواقع حواشی بسیاری هم به دنبال دارد.

 

شهر قلعه رئیسی با وجود کوهپایه ای بودن مشکلاتی را برای شهرداران بومی و غیربومی قبل به وجود آورد تا نتوانند از بافت شهری قلعه رئیسی تغییراتی را به وجود آورند و رضایت مندی مردم را جلب کنند.

 

نارضایتی مردم از شهرداران قبل باعث شد تا اعضای شورای دور چهارم به فکر شهرداری با استعداد بالا و توان کاری بالا باشند، با گذشت چندین ماه از انتخاب اعضای شورای شهر انتخاب یک شهردار غیربومی از سوی اعضای شورای شهر مشاهده می شد تا اینکه در سال 92 صابر پیکر جوان و با تجربه کم به عنوان شهردار قلعه رئیسی انتخاب شود.

 

مردم به دلیل نداشتن تجربه و جوان بودن شهردار امید چندانی به پیشرفت شهری از سوی شهردار جدید نداشتند تا اینکه بعد از گذشت چند ماه کوچه های که چندین شهردار و سرپرست دنبال بازگشایی آنها بودند و بازگشایی نشدند در اولین اقدام دو کوچه بسیار تاثیر گذار در ترافیک شهری قلعه رئیسی بازگشایی شوند.

 

اخلاق مدداری و مردم داری شهردار باعث شد تا مردم با امید بیشتری نسبت به تخریب منازل و اجرایی شدن طرح هادی اقدام کنند و کوچه های که چندین سال بن بست شده بودند یکی پس از دیگری بازگشایی شدند و مردمی که اقدام به تخریب منازل خود می کردند بسیار خوشحال از این وضع بودند و پیشرفت شهری را بسیار دوست داشتند.

 

وجود بیش از 24نیروی خدماتی و اداری در شهرداری باعث شد تا با نبود درآمد و اعتبار کافی حقوق چندین ماهه کارکنان شهرداری به عقب بیافتد و نارضایتی نیروی های شهرداری هر روز بیشتر شود که بعد از گذشت چندماه از حضور شهردار جدید تمام مطالبات نیروهای شهرداری پرداخت شود و نیروهای زحمت کش شهرداری از این اقدام شهردار بسیار خوشحال شوند و شوق کاری بیشتر در آنها حاصل شود.

 

نبود پارک در شهر قلعه رئیسی باعث شد تا مردم برای گذر اوقات خود به محیط های اطراف شهر یا به دلیل نبود مکان تفریحی هر روز در خانه به سر ببرند که این بسیار برای مردم شهری با جمعیت 5هزار نفری و وجود گردشگران زیادی که از این شهر عبور می کنند بسیار تاسف بار باشد که با حضور شهردار جدید کار ساخت نیمه تمام ماندن پارک ساحلی در اقدامی پارک بسیار زیبا برای مردم توسط شهردار تکمیل و با حضورمسئولان استانی افتتاح شود و خوشحالی مردم را چندبرابر کند که خوشحالی مردم را می توان در شب های ماه مبارک رمضان در این پارک مشاهد کرد که هر شبه جمعیت بسیار زیادی حتی از روستاهای اطراف این شهر برای استفاده از این مکان تفریحی به قلعه رئیسی می آیند؛ و مردم این اقدام شهردار را بهترین کار صورت گرفته تاکنون دانسته باشند.

 

نبود یک فضای مناسب برای کارکنان و کادر اداری شهرداری باعث شد که مردم از ساختمان شهرداری به یک مکان خرابه تعبیر کنند که در اقدامی در اردیبهشت 94ساختمان شهرداری تخریب و کار ساختمان جدید شروع شود که تاکنون پیشرفت فیزیکی 20درصد دارد و باید تا مهرماه به پایان برسد و کارکنان شهرداری از یک ساختمان آبرومندانه استفاده کنند.

 

بار ترافیک زیاد شهری برای عبور مردم بخش دیشموک و عبور مرور مردم بخش چاروسا از شهر قلعه رئیسی باعث شد تا خیابان اصلی (امام خمینی ره) هر روزه بر بارترافیکی آن افزوده شود و مردم از شلوغی در خیابان اصلی بسیار نگران باشند و مردم هیچ موقع هم این انتظار را از شهردار خود نداشتند که به دلیل نبود اعتبار کافی برای شهرداری بسیاری از مغازه های شهر را تخریب و خیابان اصلی این شهر را دوبانده کند؛ که در اقدامی با پیشنهاد شهردار کار تخریب مغازه ها و منازل در حریم خیابان اصلی شروع شود و مردم با رضایتی که از شهردار داشتند و امیدوار بودند که توانایی بازگشایی این خیابان را دارد تمامی مغازه دارها در اقدامی رضایت کامل خود را نسبت به تخریب مغازه ها و منازل خود دادند وکار دوبانده شدن خیابان اصلی شهر قلعه رئیسی که یک معضل اساسی شهر بوداز هفته گذشته شروع شود و در حال حاضر کار جدول کشی این خیابان شروع شود.

 

انجام گرفتن برنامه های فرهنگی در سطح شهر، نبود فضای سبز در گذشته و رساندن فضای سبز شهر به یک نیم متر، دوبانده کردن خیابان قبرستان شهر از دیگر اقدامات انجام گرفته از سوی یک شهرداری بود که در روز اول کاری آن به نداشتن تجربه کاری و جوان بودن به آن تعبیر می کردند و امروز به عنوان یکی از شهرداران موفق استان از آن یاد می شود و رضایت مندی این روزها نشان از مفق بودن آن است.

 

 

رضایت مندی جوانان و مردم قلعه رئیسی از شهردار این روزها در تمامی محافل بخش و شهر نمایانگر است و مردم چندین بار از مسئولان استانی خواستار تشویق این شهردار جوان شدند و مردم چندین بار هم از انتخاب درست شورای شهر قدردانی کردند.

 

در پایان از شهردار خواستار این هستیم که دنبال قضاوت دیگران نیز نباشد و تکلیف خودتان را انجام دهید زیرا خدمتی که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورد، بی‌تردید مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.

 

امیدواریم در ادامه شهردار با تلاش بیشتری و بدون از حواشی به کار جهادی خود ادامه دهند و شورای شهر تا روزی که شهردار مورد تایید آنهاست از آن حمایت کنند.

 

حسن آرمند

دیدگاه‌ها

خدا کن باقله به همین نرخ باشه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک