آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 14:21   |   کد مطلب: 1964
چندروز پيش خبري در رسانه‌ها ديده و شنيده شد كه دل همه مردم ايران به‌ويژه استان كهگيلويه و بويراحمد را به‌درد آورد، برداشتن به اجبار چادر از سر دختران و خواهران ما براي ورود به جلسه امتحان كنكور، همه شوكه شدند! من به عنوان يك فردي عادي و به عنوان برادر يك خواهر سؤالم اين است، آقايان به كجا مي‌رويد؟!

مالك اميري مطهر يكي از فعالان فرهنگي ديشموك يادداشتي را به پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ارسال كرد كه متن آن به شريح زير مشاهده مي‌كنيد.

 

مالك اميري مطهر در ياداشتي نوشت: برداشتن چادر از سر دختران ماافتخار نيست، ننگ است.

 

چندروز پيش خبري در رسانه‌ها ديده و شنيده شد كه دل همه مردم ايران به‌ويژه استان كهگيلويه و بويراحمد را به‌درد آورد. برداشتن  به اجبار چادر از سر دختران و خواهران ما براي ورود به جلسه امتحان كنكور، همه شوكه شدند! من به عنوان يك فردي عادي و به عنوان برادر يك خواهر سؤالم اين است، آقايان به كجا  مي‌رويد؟!

 

آيا  درد ناشي از ورود بانوان به ورزشگاه كم بود كه برداشتن چادر آن هم به دلايل نامعلومي شدت تالم آن را زياد‌تر كرده است.

 

آيا ما زمينه را براي ظهور آقامون فراهم مي‌كنيم يا دل به درد مي‌آوريم و روز به روز باعث جدايي حضرت مهدي (عج) از مردم مي‌شويم.

 

آيا برداشتن چادر از سر بانوان فقط براي جلوگيري از تقلب بوده است؟ بهتر نبود آقايوني كه دوربين مخفي‌هاشون امروزه همه‌جا فعال است را فعال مي‌كردند و  اين حركت شرم آور را به وجود نمي‌آوردند؟

 

چرا بايد خواهر من براي آينده‌اش آن هم در جامعه اسلامي كه بايد ادامه دهنده راه فاطمي باشد،  چادر ش به اجبار برداشته شود؟

آخه اين چه آينده‌ايست

 من افتخار مي‌كنم به چادر خواهرم و اين آينده را كه برداشتن چادر مي‌خواهد رقم بخورد، ننگ مي‌دانم.

 

يادتان باشد كه هميشه و در همه صحنه‌ها اين عشاير بودند كه از زنان، مردان و ناموس اين آب و خاك دفاع مي‌كردند و بدحجابي و بي‌حجابي، به‌ويژه برداشتن چادر از سر زنان و دخترانشان را با سرب داغ جواب مي‌دادند.

 

آقايان مسئول، آقايان مربوطه، هدف شما  از  اين حركت شرم‌آور و ننگين چه بوده‌ است؟

 

 اين حرف من تنها نيست، حرف همه مردم اين خطه نام‌آور است.

 

اين حرف مردمي از جنس خداكرم خان بهمئي و آريوبرزن‌ها است كه با ريختن خون مبارك‌خودشان از جان، مال و ناموس مردم دفاع كردند، اگر نمي‌دانيد تحقيق كنيد، قيام 1316 خداكرم خان بهمئي براي چه بود و او كي بود.

 

اما ديروز خواهران ما بغضشان شكست، براي چه و براي كه و براي كدام آينده؟ آيا اين آينده با بي‌چادري و بي‌حجابي آرامش را به آنها باز مي‌گرداند؟

 

براي اين انقلاب خون‌ها ريخته شد، كوچك و بزرگ، زن و مرد، پير و جوان براي به وجود آدن اين انقلاب سختي‌ها كشيده و خوندلها  خوردند.

 

 براي حفظ حرمت نماومس اين آب خاك بود كه شهدا جان خود را تقيدم كردند ولي نگذاشتند ذره‌اي به آبرو و حيثيت مردم و به ويژه همين بانوان تعرض شود.

 

پس چرا حالا با دستان خودمان بياييم و افكار و برنامه‌هاي پليد دشمنان قسم خورده كشور ايران اسلامي را تحقق ببخشيم.

آيا در برابر پروردگار متعال خجالت نمي‌كشيد؟ و آيا شرمتان نش، با برداشتن اجباري چادر ناموس اين مملكت  چه برنامه‌اي را مي‌خواستيد به پيش ببريد؟

 

برداشتن چادر بانوان براي ورود به جلسه كنكور كه حتي برخلاف ضوابط برگزاري بوده است از سوي كي و به دستور چه كسي انجام شد؟

 

من از شماخواهش مي‌كنم حتي به‌خاطر كساني كه قلبشان به عشق اين نظام مي‌تپد، از شما مسئولان ذي‌ربط مي‌خواهم كه هر چه زودتر مسببان اصلي اين حركت فجيع را شناسايي و با آنها برخورد جدي شود.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه‌ها

برادرکوگوش شنواای کاش این دولت به قول تدبیرامیدراازمردم نمی گرفت امیدازشان نمی خواستیم ،ماهیچ امیدی به این دولت نداریم،اونامفت مفت زحمات این انقلاب رابه هدردادندوکشورراتحقیرکردنددرمقابل شیطان بزرگ
برادرکوگوش شنواای کاش این دولت به قول تدبیرامیدراازمردم نمی گرفت امیدازشان نمی خواستیم ،ماهیچ امیدی به این دولت نداریم،اونامفت مفت زحمات این انقلاب رابه هدردادندوکشورراتحقیرکردنددرمقابل شیطان بزرگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک