آخرین اخبار

17. مرداد 1400 - 16:34   |   کد مطلب: 9976
مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مصادف با سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم موشن کمیک مدافع(defender) را تولید و منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛  مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری گفت: این موشن کمیک به تهیه کنندگی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، به کارگردانی سید ابوالفضل افشین و با تصویرسازی امید سلامی با رویکرد دلتنگی فرزندان شهدا تولید شده است.

 

سید احمد توسلی نیا بیان کرد: ما در جنگی تمام عیار هستیم بنابراین ما باید به دنبال فرهنگ سازی باشیم و برای همین نمونه های خوبی مثل شهدای مدافع حرم و خانواده هایشان را باید به جامعه معرفی کنیم.

 

توسلی نیا افزود: مهمترین اصل در هر جامعه ای فرهنگ است و اگر فرهنگ را توسعه بدهیم، مسائل و مشکلات حل می شود.

 

وی تصریح کرد: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی، در شبکه های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تاثیر گذاری قابل توجه برای همه گروه های سنی را داشته باشند.

 

مدیر مرکزآفرینش­های فرهنگی هنری بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه مدت زمان این کمیک موشن ۲ دقیقه است افزود امیدواریم وظیفه خود را در قبال شهدای عزیز انقلاب اسلامی به خوبی انجام دهیم.

 

                  

    دانلود

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک