آخرین اخبار

7. مرداد 1400 - 13:32   |   کد مطلب: 9947
دوره دانش‌افزایی مربیان هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۳۰ داور به میزبانی دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ دوره دانش‌افزایی مربیان هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور علی رضا سلیمانی مدرس بین الملی داوری فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با حضور ۳۰ داور به میزبانی دهدشت برگزار شد.

  

سرمربی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در این دوره به  ظرفیت‌های بسیار خوبی که در هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اشاره کرد و گفت: اهمیت برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی برای توسعه و کسب موفقیت باید مربیان و داوران همواره آموزش را به عنوان رکن توسعه این رشته جدی بگیرند و برای ارتقای فنی و آمادگی‌های خویش بیش از گذشته با همکاری فدراسیون و هیات‌ها اقدام کنند.

 

مجید پارسایی افزود:برگزاری دوره‌های آموزشی و علمی برای توسعه این رشته جذاب با همکاری فدراسیون جزو برنامه‌های محوری و همیشگی است که تاکنون اقدام‌های خوبی در این مورد صورت گرفته است. و مربیان با شرکت در این دوره ها با تکنیک های روز دنیا در بحث هندبال اشنا می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: آموزش رکن اصلی توسعه علمی هر رشته ورزشی به خصوص هندبال است و برای کسب افتخار در مسابقات و موفقیت باید همه عوامل ورزش و رشته هندبال موضوع دانش‌افزایی خود را جدی بگیرند.

 

تصاویرتکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک