آخرین اخبار

5. تير 1400 - 16:05   |   کد مطلب: 9868
صبح زاگرس در اقدامی جدید با دعوت از تمامی منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج آن ها را در فضایی متفاوت گرد هم جمع کرد و گفتگوی ویژه ای را با آن ها انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ به نقل از صبح زاگرس انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه شوراهای شهر و روستا برگزار شد و منتخبین مردم برای حضور در دوره ششم این شوراها مشخص شد.

 

در ایام تبلیغات انتخاباتی هر یکی از نامزدها برنامه ها و ایده های خود را برای مدیریت شهری و روستای خود ارائ داد و مردم بر اساس برنامه و سابقه افراد منتخبان خود را برگزیدند.

 

صبح زاگرس به عنوان یک رسانه مطالبه گر و پیگیر حقوق و مطالبات مردم در اقدامی جدید با دعوت از تمامی منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج آن ها را در فضایی متفاوت گرد هم جمع کرد و گفتگوی ویژه ای را با آن ها انجام داد.

 

این برنامه با حضور آقایان هدایت امیری، هدایت اکبری ، فرشید احمدی کیش ، کیوان آشنا و عطاءالله دانشی برگزار شد. لازم به ذکر است که آقایان ایمان جاودانه و بهنام عباس نژاد پیش از برگزاری این نشست از حضور در این برنامه انصراف دادند و در نهایت این نشست با حضور پنج منتخب دیگر برگزار شد.

 

تیزر این برنامه ویژه را در ادامه مشاهده می کنید:

 

                             

دانلود

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک