آخرین اخبار

4. تير 1400 - 15:30   |   کد مطلب: 9858
در گفتگو با رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه مطرح شد؛
افزایش کرونا در کهگیلویه و فشار زیادی که متحمل کادر درمان شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: به واسطه افزایش بستری ها در یک سال گذشته در این شهرستان، فشارهای زیادی به کادر درمان وارد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در گفتگو با  پایگاه خبری کهگیلویه با اشاره به همه گیری بیماری کرونا گفت: طی یک سال گذشته همکاران ما در مجموعه بهداشت و درمان در رابطه به بیماری و مقابله با کرونا بخصوص در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت فشارهای خیلی زیادی را متحمل شدند.

 
محمدطاهر طیب زادگان افزود: در این رابطه فقط خود همکاران عمق ماجرا و فاجعه ای که بیمارستان دهدشت به واسطه شیوع گسترده کرونا و حجم بستری ها زیاد داشته را درک می کنند.
 
وی تصریح کرد: با تمام  فشارهای زیاد، خسارات جسمی و روانی که کادر درمان متحمل شدند اما با همه این مشکلات سر بلند از موج های مختلف کرونا عبور کردند.
 
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با اشاره به اینکه قطعا عنایات ائمه اطهار در طول یک سال گذشته جهت ایجاد انگیزه و روحیه در همکاران بی تاثیر نبوده عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز همچنان در بحث مقابله با بیماری کرونا با توجه به اینکه در شرایط حساسی قرار داریم به برکت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در سالی که پیش رو داریم بتوانیم موفق و سربلند باشیم و به سمتی پیش رفته که جهانی عاری از کرونا داشته باشیم.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک