آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1400 - 7:44   |   کد مطلب: 9784
مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت کهگیلویه مطررح کرد؛
بروکراسی بانک ها مانع اشتغال و تولید درکهگیلویه
مجتبی دژه با اشاره به اینکه بروکراسی بانک ها مانع اصلی عدم تولید و اشتغال کهگیلویه است گفت: نهاد های اجرایی مانند جهادکشاورزی بیشترین ظریفت توسعه کسب کارها را می تواند ایجاد کند.

به گزارش پایگاه تحلیل و خبری کهگیلویه: مجری طرح‌ های اشتعالزایی بنیاد برکت شهرستان کهگیلویه با گلایه از بروکراسی برخی بانک‌ها گفت: تعداد زیادی از پرونده های اشتغال زایی نزد بانک‌ها راکد مانده و احتمال اینکه با این بانک‌ها قادر به همکاری نباشیم زیاد است.

 

مجتبی دژه افزود: ۴۵۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی سهمیه شهرستان کهگیلویه بوده که اگر مدیران و فرماندار در این زمینه همکاری کنند سهمیه تسهیلات افزایش خواهد یافت.

 

 

وی به  این تسهیلات در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: سال۹۹، سهمیه تسهیلات ۳۵۰ فقره بوده که به بالغ بر ۶۰۰ پرونده تسهیلات پرداخت شد.

 

 

این مسئول با اشاره به میزان اعتبار این تسهیلات افزود:در کارگاه های کوچک و متوسط  با توجه به ورود تیم تسهیل گری بنیاد ، سطح تسهیلات می تواند تغییر کند. 

 

 

دژه گفت: اگر شناسنامه ای از شهرستان کهگیلویه در بحث اقتصادی،فرهنگی، اجتماعی و مزیت های نسبی و رقابت های شهرستان ارائه شود، در زمینه ارائه تسهیلات کمک شایانی خواهد شد.

 

 

وی تصریح کرد: بخشدارها روستاهای بالای ۵۰ خانوار و دارای جمعیت جوان فعال که توانایی ایجاد اشتغال را داشته باشند را شناسایی و معرفی کرده و تیم تسهیل گری این بنیاد رصد و به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

 

 

مجری طرح‌ های اشتعالزایی بنیاد برکت شهرستان کهگیلویه گفت: نهاد های اجرایی مانند جهادکشاورزی، با توجه به بافت روستایی در حوزه کشاورزی و دامپروری بیشترین ظریفت را می تواند ایجاد کند.

 

 

دژه با اشاره به اینکه در بحث صندوق بیمه  روستایی جهادکشاورزی همکاری لازم را داشته باشد افزود: امده ایم باری از دوش مردم برداریم و با همکاری این نهاد ، تیم ها تخصصی آموزش های لازم را برای افراد بیمه کننده ارائه داده تا بیمه کننده احساس کند در این راه دارد سود می کند.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک