آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1400 - 8:39   |   کد مطلب: 9761
با حضور معاون درمان وزارت بهداشت؛
فاز دوم پروژه ساخت بیمارستان کهگیلویه کلید خورد
معاون درمان وازت بهداشت در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت گفت: در این شهر باید توسعه بیمارستان اتفاق بیفتند و فاز ۲ بیمارستان در همین محوطه انجام خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت در این سفر نیم‌روزه از بخش های، اورژانس، بخش ای سی یو کرونایی، گوش و حلق بینی، بخش زایمان کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید کرد.

 

قاسم بابایی گفت: احداث فاز ۲بیمارستان به عنوان مطالبه مهم مردم را پیگیری خواهم کرد.

 

 

وی تصریح کرد: در گذشته نگاه توسعه‌ای به بیمارستان این شهرستان نشده و با وجود جمعیت بالای تحت پوشش تنها یک بیمارستان احداث شده بود.

 

 

جان بابایی با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: اقداماتی از قبیل توسعه تخت‌ها، کلینیک تخصصی انجام گرفت با این حال دهدشت نسبت به سایر شهرستان‌های استان در زمینه مراکز درمانی عقب مانده است.

 

 

این مسئول گفت: فاز ۲بیمارستان شهر قبلا تعریف شده و با پیگیری این مورد را به عنوان مهمترین کارها در دستور کار قرار خواهد داد.

 

جان بابایی با اشاره به اینکه صحبت‌های اولیه با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص احداث این بیمارستان انجام گرفته افزود: برای ساخت این بیمارستان پیشنهاد دارم در محوطه همین بیمارستان فاز ۲احداث شود.

 

 

وی با تاکید بر تکمیل کلینیک تخصصی دهدشت گفت: ساختمان این مرکز درمانی تکمیل شده و قول می‌دهم مسائل مالی نیز در اسرع وقت تأمین شود و تا پایان خرداد به بهره‌برداری برسد.

 

جان بابایی افزود: توسعه بخش آی سی یو در این بیمارستان اتفاق افتاده است ولی باز نیاز به گسترش دارد که در یکی دو هفته آینده تخت به این بخش اضافه خواهد شد.

 

سوپر وایزر بیمارستان امام خمینی دهدشت نیز در خصوص مشکل نبود انتقال خون گفت: برای دو واحد پلاکت برای بیمار بدحال از مرکز استان با بالگرد باید این مورد به دست ما برسد و جا دارد در خصوص انتقال خون در این شهر کاری صورت گیرد.

 

 

بابایی گفت: در جلسه اختصاصی بازدید شهر دهدشت به این مورد نیز رسیدگی خواهدشد.

 

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک