آخرین اخبار

28. دى 1399 - 22:18   |   کد مطلب: 9656
وحدانی ‌فر گفت: اگر امروز کشور دچار خسران شده و مشکلات اقتصادی بر مردم فشار وارد می‌کند به خاطر این است که مسئوولان به منویات شهدا و امامین انقلاب توجه نکرده و نمیکنند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) یادواره ۴۹ شهید حومه غربی دهدشت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در روستای چیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین اظهار داشت: شهادت، باختن و از دست دادن نیست بلکه یافتن و به دست آوردن است. وی گفت : کشته شدن زمانی ارزش مند است که در راه خدا باشد و چه انسانهای فراوانی که در راه باطل کشته نشده اند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) اولین شهیده راه امامت و ولایت است گفت: شهدا به تاسی از حضرت فاطمه (س) با بصیرت و تابع ولی فقیه بودند که در وصیت‌نامه شهدا ولایتمداری و پیروی از امام ره مشهود است.

وحدانی‌فر افزود: اگر امروز در جامعه دچار بحران هستیم و اینکه دشمن بر ما فشار وارد میکند و سختی های اقتصادی فراوانی بر کشور حاکم مباشد علت این است که فرمایشات امامین انقلاب توجه نمیکنند که این از عدم ولایت پذیری و بیبصیرت است. وحدانی‌فر با بیان اینکه بصیرت داشتند اسان نیست گفت: بی‌بصیرتی خواص راه آنها را از مسیر ولایت جدا و در زمین دشمن بازی داد.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه بی بصیرتی یعنی اینکه ولی زمانت به عنوان یک دیده بان ، صحنه ارایی و صف ارایی دشمن را میبیند هشدار و تذکر میدهداما توجه نمی شود گفت: در مذاکرات مشمئز کننده و بی‌خاصیت برجام بارها رهبر انقلاب هشدار دادند اما مذاکره کنندگان گوش ندادند و کار به جایی رسید که رهبری برجام را خسارت محض خواندند.

وی افزود: راه شهدا را گم نکنیم راه شهدا همان است که امام بزرگوار از ما خواستند و سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدا طی کردند. وحدانی‌فر با بیان اینکه در هر شرایطی باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم،

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: اگر امروز کشور دچار خسران شده و مشکلات اقتصادی بر مردم فشار وارد می‌کند به خاطر این است که مسئوولان به منویات شهدا و امامین انقلاب توجه نکرده و نمیکنند.

وی گفت: امروز تنها راه و مسیر موفقیت که ما را به عزت می‌رساند و از مشکلات گره‌گشایی می‌کند توجه به سیره شهدا و به فرموده رهبر انقلاب تشکیل دولت جوان حزب الهی است.

وحدانی فر در پایان گفت: اگر میخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و مدیون آنها نباشیم تنها راه پیروی از ولایت و ولی فقیه است.

دهیار روستای چیر در حاشیه این یادواره با بیان اینکه این روستا دو شهیددارد گفت: پدر و مادر شهید اقبال مقدم در بستر بیماری هستند از بنیاد شهید و مسئولین اجرایی شهرستان انتظار داریم که این دو خانواده شهیدان رسیدگی کنند.

افرنجه افزود: با وضعیت کرونا و بحث اموزش مجازی نت در این روستا وجود ندارد متاسفانه دانش آموزان این روستا از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و برنامه شاد محروم هستند انتظار میرود جهت حل این مشکل چاره اندیشی شود.

تصاویر تکمیلی :

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک