آخرین اخبار

28. آبان 1399 - 11:46   |   کد مطلب: 9594
در سایه بی توجهی مردم شهرستان کهگیلویه:
دوئل کرونا و مردم در خیابان های شهر دهدشت+تصاویر
مردم شهرستان کهگیلویه هنوز وضعیت قرمز این شهرستان را باور نکرده اند، به گونه ای که می توان گفت دوئلی میان کرونا و مردم در خیابان های شهر دهدشت به اره افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ این روزها، با وجود شرایط قرمز کرونایی در شهرستان کهگیلویه و  اینکه یکی از راهکارهای جدی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک است و ستاد مبارزه با کرونا هم طرح استفاده اجباری از ماسک را به مرحله اجرایی گذاشت، اما با وجود تاکیدات مداوم مسئولان بهداشتی و درمانی و حتی خواهش های استاندار،  برخی شهروندان کهگیلویه ای  این مورد را جدی نگرفته اند و با عدم استفاده از ماسک به استقبال کرونا و آغوش مرگ میروند .

با تعطیلی بازار و اجرای طرح محدودیت های کرونایی در شهرستان ، تا حدودی ازدحام جمعیت و حضور مردم در سطح شهر کمتر شده ، اما برخی از همین جمعیت کم هم که بنا بر ضرورت برای خرید یا امورات اداری از خانه بیرون می آیند، علاوه بر اینکه استفاده از ماسک را کاری بیهوده جلوه می دهند فاصله اجتماعی را نیز رعایت نمی کنند.

 بیمارستان امام خمینی( ره) دهدشت به عنوان بیمارستان معین شهرستان های کهگیلویه ، چرام و لنده ، به جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر خدمات رسانی می کند که تا کنون ۱۷۰ نفر از مجموع ۲۷۰ نفر پرسنل این بیمارستان به کرونا مبتلا شدند و ۹۵ تخت که تمام ظرفیت بیمارستان است نیز تکمیل شده و کار را برای درمان بیماران سخت کرده است .

حال با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان کهگیلویه ، و تکمیل شدن ظرفیت های بیمارستان برای پذیرش بیماران ، نیاز هست تا همگی  دست به دست هم دهیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس منحوس را مهار کنیم.

در زیر تصاویری از حضور مردم در خیابان های شهر دهدشت را مشاهده می کنید، همان گونه که در تصاویر مشخص است برخی ها دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند اما برخی دیگر بدون توجه به این مسایل در خیابان های شهر رفت و آمد می کنند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک