آخرین اخبار

14. شهريور 1399 - 14:24   |   کد مطلب: 9534
تاکید گروه های جهادی و خیریه کهگیلویه در همدلی و کمک به نیازمندان این شهرستان با اولویت شناسایی و ساماندهی این اقشار.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ صبح امروز جلسه هماهنگی و هم افزایی گروه های جهادی, مردمی و خیریه های بخش سوق برگزار شد.

 
در این نشست وضعیت خانواده ها ی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و برخی از خیریه ها برای کمک رسانی بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.
 
 
در این نشست بر اتحاد و همدلی گروه های مردمی و جهادی و خیریه برای کمک کردن به مردم در شرایط فعلی تاکید شد .
 
 
محمد جعفر صالحی رئیس خیریه امام حسن مجتبی (ع)  گفت: با توجه به نظرات خیرین و رؤسای گروه های مختلف لزوم ایجاد یک بانک اطلاعاتی و تهیه آمار کلی از نیازمندان و وضعیت دانش آموزان بصورت دقیق و مشخص در این ایام ضرورت دارد.
 
 
وی اضافه کرد: با وجود یک بانک اطلاعاتی کامل و دقیق, کمک رسانی در زمینه های مختلف به مردم آسان تر و با برنامه ریزی بهتر انجام می شود و موجب عدم موازی کاری و توزیع عادلانه امکانات بین اقشار محروم خواهد شد.
 
 
صالحی با اشاره به اهمیت کرامت انسان ها گفت: لازم است تا سامانه ای جهت شناسایی و ثبت نام افراد و خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت طراحی شود تا از این طریق بتوانیم به آن ها کمک کرده و امکانات را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهیم.
 
در این نشت همچنین جهت ایجاد اشتغال های خانگی و خرد رایزنی ها و گفت و گوهایی صورت گرفت که پس از مطرح کردن طرح ها و پیشنهادات در مورد آن ها بحث و تبادل نظر شد.
 
 
گفتنی است در این نشست کمیته امداد بخش سوق, خیریه آبشار عاطفه ها, دفتر امام جمعه شهر سوق, گروه جهادی شهید تقوی, بنیاد نیکوکاری رایحه و نماینده بهزیستی بخش سوق حضور داشتند و در این نشست تشریک مساعی کردند.
 
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک