آخرین اخبار

10. شهريور 1399 - 11:40   |   کد مطلب: 9531
حجت‌الاسلام وحدانی فر گفت: متاسفانه در کشور بانکداری وجود ندارد بلکه بیشتر بنگاه داری اقتصادی است و در راه اندازی بانکها قرار بر ارائه خدمات است و نه ثروت اندوزی.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ دفتر خانه سرباز صلح ایران در شهر دهدشت با حضور حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت, فرماندار کهگیلویه, مدیر نمایندگی خانه سرباز صلح استان و مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت و مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

 
در این آیین افتتاح مدیر نمایندگی خانه سرباز صلح ایران و مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با امام جمعه محترم دیدار کرده پ ستار صالحی مدیر خانه سرباز صلح ایران در این جلسه گفت: این سازمان یک سازمان مردم نهاد است که با پیشنهاد مشاورین نظامی رهبر معظم انقلاب با محوریت سربازان دوران دفاع مقدس تشکیل شده و در سال ۹۷ مجوز رسمی آن در وزارت کشور ثبت شد و فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
صالحی گفت: رسالت اصلی این مجموعه ترویج فرهنگ صلح و نفی خشونت است و ما بر این باور هستیم همانگونه که جنگ به سرباز نیاز دارد در زمان صلح هم نیاز به سرباز داریم.
 
وی افزود: امروز اولین دفتر نمایندگی این سازمان در استان و در شهرستان کهگیلویه افتتاح می شود.
 
صالحی با اشاره به همکاری های بانک قرض الحسنه رسالت گفت: طبق تفاهم نامه رئیس هیئت مدیره این سازمان با مدیر بانک قرض الحسنه رسالت مقرر شد که دفتر نمایندگی سازمان در شهرستانها برای اعضای این سازمان صلح کارت صادر کند و کلیه اعضای آن از خدمات این صلح کارت بهرهمند شود.
 
حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت راه اندازی این دفتر را برای شهرستان لازم دانست و گفت: با افتتاح و راه اندازی این دفتر بسیاری از مراجعات به استان کمتر خواهد شد که این امر خود به نوعی موجب رفاه حال مردم خواهد شد.
 
حجت الاسلام وحدانی فر در این نشست اظهار داشت: یکی از مشکلات اقتصادی جامعه وجود بانکهای ربوی است.
 
امام جمعه دهدشت گفت:سود ومعاملاتی که مشخص نیست عقود اسلامی هست یانه مورد انتقاد مراجع تقلید  قرار گرفت.
 
حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه متاسفانه در کشور بانکداری وجود ندارد بلکه بیشتر بنگاه داری اقتصادی است،گفت: در راه اندازی بانکها قرار بر ارائه خدمات است و نه ثروت اندوزی.
 
 
وی اضافه کرد: نیاز بود فضایی ایجاد شود که قرض الحسنه باشد و به سمت و سوی بانکداری اسلامی سوق داده شوند.
 
وحدانی فر بانک قرض الحسنه رسالت را نمونه بانکداری اسلامی دانست و گفت: این بانک مشتری مدار بوده و نشان از اعتماد جامعه دینی دارد.
 
 
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک