آخرین اخبار

27. مرداد 1399 - 11:56   |   کد مطلب: 9511
در نشست های مختلف ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه مسئله کافه باغ ها، قهوه خانه هاو سفره خانه های بدون مجوز یکی از موضوعات مهم بوده اما هنوز تکلیف این صنوف که مثل قارچ در گوشه هایی از شهر بیرون می آیند، مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛  با ادامه شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت هشدار و قرمز برای بیشتر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه تعطیلی تالارها،سفره خانه ها،کافه باغ ها و همچنین عدم برگزاری هر گونه مراسم در این اماکن بارها مشاهده شده که در شهرهای مختلف این اماکن بی توجه نسبت به این موارد همچنان در حاشیه شهر اقدام به فعالیت می کنند.

 

مدت‌هاست که موضوع تعطیلی قهوه خانه های کهگیلویه در جلسات مختلف  مطرح شده و بارها فرماندار شهرستان از ادارات متولی خواسته که قهوه خانه ها، رستوران ها، سفره خانه ها ، کافه باغ ها و صنف های مشابه که دارای مجوز هستند از بدون مجوز ها جداسازی و مشخص شود و طی لیستی آن ها را به این فرمانداری تحویل دهند.

 

اما با دستورات اعلام شده در مورد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی این صنوف، بارها مشاهده شده که در این اماکن بدون مجوز فعالیت پشت درب های بسته و حتی به صورت آشکارا همچنان ادامه دارد و هیچ نهادی مسئولیت این اماکن و صنوف و فعالیت های آن ها را در این شرایط کرونایی به عهده نمی گیرد.

 

اما در نشست های مختلف ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه مسئله کافه باغ ها، قهوه خانه هاو سفره خانه های بدون مجوز یکی از موضوعات مهم  بوده که نه اداره میراث فرهنگی و نه اتاق اصناف مسئولیت آن ها را نپذیرفتند و هنوز تکلیف این صنوف که مثل قارچ در گوشه هایی از شهر بیرون می آیند، مشخص نیست.

 

با توجه به نداشتن مجوزهای لازم و شیوع ویروس کرونا که هر روزه قربانیان بیشتری را به دام خود می کشد، در برخی از این اماکن فعالیت هایی صورت می گیرد که موجب بروز آسیب های اجتماعی، بهداشتی برای جوانان و نوجوانان می شود و ضرورت ورود جدی و سریع نهادهای ذی ربط به این مسئله بیش از پیش احساس می شود.

 

گفتنی است در صورت ادامه روند فعلی ، در گزارش های بعدی تصاویر بدون روتوش از کافه ها و قهوه خانه های بدون مجوز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک